رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۵۲ درصدی تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز

رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه:

خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راهور گفت: خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۵۸

جام جم آنلاین؛محمد حیدری اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین یعنی پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و مأموران راهور متناسب با مأموریت‌های خود نسبت به پوشش ترافیکی جاده‌ها اقدام می‌کنند.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پلیس راهور با تمامی امکانات و تجهیزات در سفرهای نوروزی حاضر خواهد بود و هماهنگی لازم نیز با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان انجام گرفته است.

حیدری بیان کرد: ماموریت ویژه پلیس راهور پیشگیری از حوادث ترافیکی است که معمولا حوادث و تصادفات تنها توسط ۱۰ درصد رانندگان رقم می‌خورد اما متاسفانه سایر رانندگان و مردم دچار آسیب‌های آن می‌شوند.

وی ادامه داد: به این دسته از رانندگان که با انجام تخلفات حادثه‌ساز به ویژه سرعت و سبقت غیرمجاز باعث بروز تصادف و حوادث رانندگی می‌شوند هشدار می‌دهیم که خودروی آنها توقیف خواهد شد.

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در مرحله نخست ثبت ۳۰ نمره منفی گواهی‌نامه رانندگی به مدت سه ماه و برای بار دوم با ثبت نمره ۲۵ منفی گواهی‌نامه به مدت ۶ ماه و در مرحله بعد با ۲۰ نمره منفی گواهی‌نامه ابطال می‌شود و فرد مجدد باید برای اخذ گواهینامه اقدام کند.

حیدری تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی ۶۵ تیم محسوس و ۲۵ تیم نامحسوس به همراه استفاده از ظرفیت رصد گروه‌های مردمی مشخص شده نسبت به پوشش ترافیکی محورهای مواصلاتی اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در معابر شهری نیز اجازه انجام حرکات نمایشی و سرعت غیرمجاز را به رانندگان متخلف نخواهیم داد و بر اساس مصوبه شورای ترافیک و هماهنگی دستگاه قضایی این خودروها ۱۵ روز توقیف خواهند شد.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها