رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه:

خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛

تردد بیش از ۱۱ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی کرمانشاه ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۱ میلیون و ۵۵۸ هزار تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۴۵۰۶۲۱

جام جم آنلاین؛ سید شهرام کهریزی توضیح داد که از این تعداد بیش از ۱۰ میلیون و ۲۷۸ هزار تردد مربوط به خودروهای سبک و یک میلیون و ۲۸۰ هزار تردد مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

وی تصریح کرد: پرترددترین محور استان محور بیستون به کرمانشاه با ثبت بیش از ۶۰۰ هزار و کمترین تردد نیز در جاده دوم محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب به میزان ۲ هزار و ۲۶۴ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره جابجایی مسافر از آغاز طرح نوروزی نیز گفت: ۱۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه درصدی دارد.

وجود چهار هزار و ۲۰۰ اثر ثبت شده ملی، سه اثر ثبت شده جهانی و ده‌ها اثر گردشگری که هنوز به ثبت نرسیده‌اند باعث شده تا استان کرمانشاه در ایام نوروز هر سال به یکی از مقصدهای گردشگری مسافران تبدیل شود.

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب‌های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت، آبشار پیران و … از مهم‌ترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۵ شهر دارد.

این استان دارای بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها