رئیس‌پلیس راهور استان کرمانشاه:

خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۵۲ درصدی تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۵۲ درصدی تصادفات جاده‌ای کرمانشاه در نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۶۲۳

جام جم آنلاین؛ عبدالحسین زارع  اظهار داشت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و موج بازگشت مسافران به محل زندگی خود هم‌اکنون ترافیک روان را در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شاهد هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: اما همچنان به دلیل حضور تعدادی از مسافران در استان کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا نیز موج بازگشت را داشته باشیم.

زارع تصریح کرد: مأموران پلیس راه استان کرمانشاه تا پایان طرح نوروزی ۱۴ فروردین ماه حضور فعالی خواهند داشت اما پلیس بر اساس ماموریت و وظیفه خود همواره در جاده‌ها حضور دارند. 

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی به دلیل همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش ۵۲ درصدی تصادفات رانندگی در استان کرمانشاه هستیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بیشترین علل تصادفات رانندگی مربوط به سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب‌آلودگی و سبقت غیرمجاز بوده است.

زارع خاطرنشان کرد: محورهای اسلام‌آبادغرب به کنگاور، روانسر، اورامانات و شهرهای گردشگری بیشترین تردد مسافران را داشته‌ و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز همکاری خوبی را در مدیریت راه‌ها داشته‌اند. 

وی ادامه داد: ۱۲۴ تیم محسوس و نامحسوس به همراه ۱۲۰ دوربین کنترل سرعت ثابت و سیار در طرح نوروزی فعال بوده و نسبت به مدیریت ترافیک جاده‌ها اقدام کرده‌اند.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تیم‌های راهداری، اورژانس، هلال‌احمر نیز همکاری خوبی برای مدیریت سفرها و برپایی ایستگاه‌های استراحت داشته و رسانه‌ها نیز اطلاع‌رسانی مطلوبی از وضعیت جاده‌ها داشتند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها