نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان سمنان اعلام شد.
کد خبر: ۱۴۴۷۴۷۵
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، احمد ریواد نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان را اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس عباس گلرو از با کسب ۲۹ هزار و ۴۵۵ رأی از مجموع ۶۴ هزار و ۶۲۰ رأی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، یاسر عربی ۱۷ هزار و ۶۸۱ رأی از مجموع ۳۰ هزار و ۹۷۷ رأی در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، علی‌اکبر علیزاده برمی با کسب ۱۱ هزار و ۱۴۷ رأی از حوزه انتخابیه دامغان و احمد عجم با کسب ۳۵ هزار و ۸۴۵ رأی از مجموع آرای صحیح ۹۲ هزار ۵۹۵ رأی از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، منتخبان مردم با کسب اکثریت آرا در استان سمنان شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: سیدمحمد مهدی میرباقری با کسب ۱۷۵ هزار و ۱۵۲ رأی مردم، منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم شدند، در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان تعداد کل آرا ۲۵۲ هزار و ۲۱۷ رأی در ۶۸۱ شعبه بود.

ریواده تصریح کرد: ۶.‏۴۷ درصد افراد دارای شرایط رأی دادن این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند، مشارکت مردم استان سمنان ۲.‏۴۷ درصد بود و در این دوره مشارکت مردم استان در انتخابات ۰.۴ درصد افزایش داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها