رییس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو ۶۸۱ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده است، گفت: ۱۴۳ شعبه از این تعداد سیار هستند.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۳۱
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، احمد ریواده ضمن اشاره به آمادگی کامل استان سمنان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در تمام نقاط روستایی و شهری استان بیان کرد: در کنار شعب اخذ رأی در شهرها و روستاها استان، ۴۳۱ شعبه اخذ رأی به صورت سیار نیز آماده حضور در بیمارستان‌ها، مراکز کم جمعیت روستایی و نقاط خدماتی و صنعتی و … است تا همه آحاد جامعه بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات اندیشیده شده است، افزود: ۵۳۸ شعبه ثابت، روز جمعه یازدهم اسفند ماه آماده حضور پرشور مردم استان سمنان پای صندوق‌های رأی است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه از ۶۸۱ شعبه اخذ رأی در استان ۴۸۲ شعبه شهری است، تاکید کرد: ۱۹۹ شعبه روستایی نیز برای انتخابات یازدهم اسفند ماه در استان تدارک دیده شده است.

ریواده با بیان اینکه تمام شعب اخذ رأی روستایی به واسطه پوشش اینترنت و ارتباطات و عوامل اجرایی و … مورد رصد و بازرسی قرار گرفته است، تاکید کرد: به واسطه استعلام الکترونیکی در این دوره از انتخابات نیاز به پوشش شبکه ارتباطات بسیار مهم تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد انتخابات کشور در این دوره از انتخابات مهر روی شناسنامه به استعلام الکترونیکی تغییر یافته است، افزود: رأی برای افراد در سامانه درج می‌شود در نتیجه امکان رأی دادن با اوراق هویتی دیگر نیز امکان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها