استاندار سمنان گفت: بعد از استان خراسان‌جنوبی ، استان سمنان دومین استان‌ موفق کشور در طرح نهضت ملی مسکن معرفی شده است.
کد خبر: ۱۴۴۶۶۶۴
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست تبیینی انتخابات با جامعه مهندسین استان سمنان اظهار کرد: بعد از استان خراسان‌جنوبی، استان سمنان دومین استان موفق کشور در طرح نهضت ملی مسکن معرفی شده است.

وی افزود: مقرر شده است تا در طی چهار سال فعالیت دولت سیزدهم، مجموعاً ۶۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان سمنان ساخته شود که در حال حاضر تعداد ۲۱ هزار واحد مسکونی درحال ساخت بوده که از این تعداد چهار هزار واحد مسکونی آماده تحویل است.‌

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن به میزان ۱۵۰۰ هکتار زمین الحاق یا تغییر کاربری شد و یک‌هزار هکتار دیگر نیز آماده الحاق است.

هاشمی تصریح کرد: مجموعاً به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن به میزان سه هزار هکتار زمین برای مدت چهار سال پیش‌بینی شده است.‌

وی ادامه داد: از مجموع ۶۰ هزار واحد مسکونی تعهد شده در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۳۰ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد باقی مانده نیز مربوط به سایر شهرهای استان است.

استاندار سمنان گفت: دقت، اشرافیت و نظارت بر ساخت پروژه‌های مسکونی و عمرانی در ابعاد مختلف مانند کیفیت مصالح و امنیت از وظایف اصلی مهندسان است که باید نهایت دقت در این خصوص انجام شود.

هاشمی اظهار کرد: از مهندسان ناظر می‌خواهم به منظور حفظ جان و سلامت مردم، نهایت سخت‌گیری را در امر نظارت بر ساخت‌وساز پروژه‌ها اعمال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها