کد خبر: ۱۳۰۵۸۷۰
در صورت فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس چه باید کرد؟ بسیاری از دانش آموزان پس از اینکه رمز عبور در سامانه همگام را دریافت می نمایند، متاسفانه آن را فراموش می کنند و همین مسئله موجب می شود تا نتوانند به سایت همگام مورد نظر دسترسی داشته باشند. ما در ادامه به راهنمایی های لازم را برای دریافت مجدد این پسورد ارائه خواهیم نمود. 
 

 

برای بازیابی رمز همگام و تعطیلی مدارس و کسب راهنمایی های لازم در این رابطه  با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952  (سراسر کشور) و  9099072952  استان تهران

 

 
آیا امکان بازیابی پس از فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس وجود دارد؟
 
فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس
 
در سال های گذشته پس از دریافت رمز عبور همگام در صورتی که دانش آموزی رمز عبور خود را فراموش می نمود، این امکان وجود داشت تا بتواند به صورت اینترنتی و با استفاده از سامانه مورد نظر، نسبت به بازیابی آن اقدام نماید. آموزش و پروش به دلیل مسائل امنیتی و رعایت آن برای هر یک از دانش آموزان ، مجوز آن را لغو نمود و به همین دلیل، دریافت رمزعبور تنها با استفاده از مراجعه حضوری امکان پذیر گشت.
 
با توجه به اینکه اکثر مدارس در سراسر کشور تعطیل می باشد، بنابراین یکی از دغدغه های به وجود آمده برای دانش آموزان همین موضوع است. در حال حاضر مدارس برای شهرهای قرمز تعطیل می باشد اما با توجه به اینکه مدیر و معاونین مدرسه و عوامل اجرایی در مدارس حضور دارند ، به همین دلیل مشکلی در این زمینه وجود نخواهند داشت و با مراجعه به مدرسه خود می توانید به راحتی اقدامات لازم را به انجام برسانید. بنابراین مشکلی در این رابطه وجد نخواهد داشت.
 
در حال حاضر امکان بازیابی رمز عبور فراموش شده تنها برای معاونین و مدیران که در سامانه سناد احراز هویت نموده اند وجود دارد و هیچ راهی به جز مراجعه حضوری وجود نخواهد داشت. اما در صورتی که شما مایل باشید این موارد می تواند به صورت تلفنی و در صورت موافقت معاون و مدیر اجرایی صورت گیرد .
 
نحوه دریافت رمز عبور در سامانه همگام
 
فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس
 
برای دریافت رمز عبور همگام ، علاوه بر مدیر و معاونین، مسئولین فناوری آموزش و پرورش نیز دسترسی به این امکان را خواهند داشت و می توانند به راحتی وارد سامانه شوند و سریال مورد نظر را دریافت نمایند. در ادامه برای راهنمایی شما دانش آموزان عزیز و همچنین مدیران، نحوه دریافت مجدد رمز عبور را شرح خواهیم داد تا بتوانید به راحتی رمز عبور خود را بازیابی کنید.
 
در اولین قدم لازم است ابتدا به سامانه سایت همگام به نشانی hamgam.medu.ir مراجعه نمایید. (توجه داشته باشید که فیلترشکن شما به هنگام ورود باید خاموش باشد و برای جلوگیری از مشکلات آتی، از آخرین نسخه های مرورگر استفاده نمایید). پس از ورود به سامانه لازم است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید.
 
 در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد نموده باشید، حال می توانید وارد سایت شوید. پس از انتخاب گزینه مورد نظر، بر روی "مدیریت کاربران " کلیک نموده و پس از آن گزینه مربوط به ویرایش را که در پایین سمت چپ قرار داده شده است را انتخاب نمایید. در اقدام بعدی لازم است کد ملی همکار و یا دانش آموز را در قسمت خواسته شده وارد نمایید.
 
در انتهای کار، در صورتی که اطلاعات خود را مشاهده نمودید، حال می توانید از قسمت مربوط به مدیریت فلش دوسویه که مربوط به بازنشانی رمز عبور می باشد به بازنشانی رمز عبور را انتخاب و رمز عبور جدید را دریافت نمایید.
 
تذکر : در صورت بروز هرگونه مشکل در رابطه با ورود به سامانه مورد نظر و یا کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاوران مجرب ما به شماره 9099072952  (سراسر کشور و  9099072952 ( استان تهران  تماس حاصل نمایید.
 
تغییر رمز عبور سایت همگام
 
فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس
 
برای اینکه رمز عبور همگام خود را به خاطر ندارید، می توانید با مراجعه به سایت و انتخاب گزینه "رمز عبور همگام را فراموش کردم" برای رفع این مشکل اقدام نمایید. جهت تغییر رمز عبور را به ذهنتان بسپارید و به عنوان رمز عبور همگام خود تعیین کنید و به قسمت مربوط به تنظیمات سامانه مراجعه نمایید و رمز عبور مورد نظر خود را جایگزین نمایید.
 
دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که در صورت امکان تغییر رمز عبور توسط دانش آموز و فعال شدن آن این امکان می توان کار مورد نظر را انجام داد و در غیر این صورت تنها مدیر باید این کار را به انجام برسانید. برای تغییر رمز عبور در سامانه همگام مدارس باید به قسمت مربوط به تنظمیات سامانه مراجعه نموده و در قسمت مربوط به تغییر رمز عبور و یا جایگزینی پسورد، رمز مورد نظر را وارد نمایید. برای جلوگیری از فراموشی رمز عبورتان ، حتما آن را در گوشه ای یادداشت نمایید.
 
پس از اینکه در سامانه رمز خود را تغییر دادید، حال باید مجددا وارد سایت همگام شوید. نام کاربری و رمز عبور همگام خود را به هنگام وارد شدن به آدرس مورد نظر وارد نمایید.  پس از اینکه وارد صفحه اصلی برای تغییر رمز عبور شدید، در این مرحله با استفاده از قسمت مربوط به تنظیمات، بر روی گزینه تغییر کامه عبور کلیک نماید و رمز عبور خود را تعییر دهید.
 
توصیه ما به تمامی دانش آموزان عزیز برای جلوگیری از مشکل فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس این است که حتما رمز عبور خود را به گونه ای تعیین نمایید که برای یادآوری آن مشکلی نداشته باشید. در فیلد اول لازم است کلمه عبور قدیمی را وارد نمایید و پس از آن رمز عبور جدید و سپس، رمز عبور انتخابی خود را انتخاب و در مرحله دوم، به تکرار آن بپردازید. توجه داشته باشید که در صورت قوی نبودن پسورد، سامانه آن را نخواهد پذیرفت.
 
خلاصه مطلب
 
در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه بازیابی فراموشی رمز همگام و تعطیلی مدارس به
شما دانش آموزان و مدیران عزیز ارائه نماییم. در صورت تمایل برای کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر در رابطه با رمز عبور در سامانه همگام با مشاوران ما در تماس باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.
 

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با نحوه بازنشانی رمز همگام و تعطیلی مدارس و رفع خطاهای موجود در سامانه برای ورود و تغییر رمز  با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952  (سراسر کشور) و  9099072952  استان تهران

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها