رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد عنوان کرد:

افزایش سفرهای اتوبوس‌های درون‌شهری یزد

یزد- مدیر پایانه بار یزد گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ مورد فرصت شغلی در بخش‌های مختلف پایانه بار از جمله غرفه‌ها، بخش فنی و خدمات رفاهی ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۶۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علیرضا مشرف اظهار داشت: مجموعه پایانه بار یزد در  محور کنارگذر غربی شهر یزد در زمینی به وسعت ۴.۲۶ هکتار از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بخش‌های مختلفی از جمله تیر پارک، پارکینگ اصلی، خرده بار و سایت تجاری است.

مدیر پایانه بار یزد با بیان این که در بخش تیر پارک و سایت تجاری ۱۷۹ غرفه با کاربری‌های حمل‌ونقل، فنی، خدمات رفاهی و عمومی فعال است، تصریح کرد: هم‌اکنون در غرفه‌های پایانه بار بالغ‌ بر ۲۶۰ نفر و در بخش فنی و خدمات رفاهی بیش از ۱۳۵ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

مشرف عنوان کرد: علاوه بر غرفه‌های مذکور، دو سالن اعلان بار، مسجد، حمام، خوابگاه عمومی و خوابگاه اختصاصی رانندگان، پایگاه بسیج اصناف، دفاتر انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل، دفتر انتظامات و ساختمان اداری خدمات طب کار، مرکز مخابرات در این پایانه بار ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فضای سبز، پارکینگ، خیابان‌ها، تأسیسات برق، سرویس بهداشتی، انبارهای خرده بار نیز از جمله دیگر بخش‌های مجموعه پایانه بار یزد است.

مشاور مدیر کل و مدیر پایانه بار یزد با اشاره به این که خدمات پارکینگ خودرویی در تمام روزهای سال انجام می‌شود، اضافه کرد: ظرفیت اسمی پارکینگ‌های پایانه ۴۷۵ دستگاه کامیون با توقف کامل است که این عدد در شرایط تردد کامیون‌ها تا روزانه ۷۰۰ دستگاه قابل‌ پذیرش است.

مشرف در پایان عنوان کرد: نظارت بر حفظ، نگهداری و خدمات‌رسانی در این مجموعه پیش‌ از این بر عهده سازمان راهداری بود که از دهه ۹۰ با توجه به سیاست‌های سازمان متبوع و در راستای برون‌سپاری خدمات، این مسئولیت در قالب قرارداد اجاره بدون اخذ سرقفلی به شرکت‌های مجری طرح خودگردان واگذار شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها