مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۲۰۴


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،داریوش محمودی عنوان کرد: واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای، از مدار خارج شده بود، پس از اتمام عملیات به شبکه سراسری برق متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: در این عملیات، ترميم لوله هاي كلدريهيت بويلر، ترميم لوله هاي هنگر اكونومايزر، تست و نشت يابي بويلر، تميزكاري تانك روغن توربين، هيدروتست كندانسور، چت‌پرشر كندانسور، تست و نشت يابي كولرهاي ژنراتور، رفع عيب از سنسور دور توربين، بررسي عملكرد سروموتور و تراتل والو توربين و كار بر روي موتور فيدپمپ انجام شد.

محمودی خاطرنشان کرد: در بخش‌های دیگر نیز قلياشويي و آب كشي هر دو لانگستروم، تعويض روغن گايد و تراست و گيربكس لانگستروم، تميزكاري و شستشوي لوله هاي كندانسور،جوشكاري مسير بخار سوپرهيت، كار بر روي گيربكس لانگستروم شماره 2، رفع نشتي از بدنه هيتر شماره 3، رفع نشتي داخلي والوهاي شماره 2و10و13 روي هدر کندانسور، رفع نشتي از والو 1و2 جو روي هدر كندانسور و بررسي منحني گاورنر والوهاي توربين و سرویس و بازدیدهای دوره‌ای و پرمیت‌های واحد طبق برنامه زمان‌بندی‌ به پایان رسید.
 

وی یادآورشد: مدت‌زمان انجام این عملیات ۲۰ روز بود، که پس از به مدار آمدن این واحد، 260 مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.
 

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اضافه کرد: هم‌اکنون واحدهای بخار 3،2و۴ و شماره 2 واحد گازی، در مدار تولید قرار دارند و واحد شماره یک بخار، آخرین مراحل تعمیرات اساسی خود را سپری کرده و این نیروگاه با توان کامل عملی، خود را مهیای تولید حداکثری در پیک تابستان ۱۴۰۳ می‌کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها