کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه تاریخ نزول و اسقاط اسرائیل نزدیک است، گفت: با توجه به موقعیت بسیار حساسی که در این موقعیت تاریخی وجود دارد ، راهپیمایی روز قدس بسیار بسیار پراهمیت برای جهان اسلام در مقابل استکبار است.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۴۴

منصور حقیقت پور در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: جمهوری اسلامی ایران دکترین جدیدی را برای مقابله با اسرائیل ارائه داد که جهانی شد و بعنوان روز قدس و مخالفت با این رژیم کودک کش تعیین شد.

وی اظهار کرد: امروز کار به جایی رسیده است که جریان مقاومت در داخل سرزمین های اشغالی گلوی اسرائیل را فشرده است و این رژیم به همین دلیل دست به اقدامات دیوانه‌وار زده است.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه باید ایران و فلسطین و تمام آزادیخواهان جهان مقاومت خود را بیشتر کنند ، تصریح کرد: تاریخ نزول و اسقاط اسرائیل نزدیک است.

حقیقت پور تاکید کرد: با توجه به موقعیت بسیار حساسی که در این موقعیت تاریخی وجود دارد ، راهپیمایی روز قدس امسال بسیار بسیار پراهمیت برای جهان اسلام در مقابل استکبار است.
وی گفت: مراسم‌های روز جهانی قدس در سراسر دنیا باید پررنگ‌تر و گسترده‌تر از قبل برگزار شود که البته با توجه به حمایت‌هایی که به ویژه طی ماه‌های گذشته از سوی آزادی‌خواهان دنیا درباره مساله فلسطین به نمایش گذاشته شده است، بی شک شاهد برگزاری گسترده مراسم روز جهانی قدس و محکومیت اقدامات رژیم غاصب و تروریست صهیونیستی در سراسر دنیا خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها