کارشناس مسائل منطقه گفت: نباید اجازه دهیم از سرزمین های اسلامی حتی یک قطره انرژی به سمت اسراییل برود.
کد خبر: ۱۴۲۸۹۰۴

منصور حقیقت پور در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به بیانات امروز رهبری گفت: همانطور که ایشان فرمودند تحریم نفتی و اقتصادی اسراییل ضرورت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه امروزه کشورها نیازمند انرژی هستند، تصریح کرد: کشوری مانند آذربایحان حدود ۷۰ درصد انرژی مورد نیاز اسراییل را تامین می کند بنابراین کشورهای اسلامی باید لوله های انتقال نفت به اسراییل را قطع کنند و اجازه ندهند نفتی به سمت اسراییل برود.

حقیقت پور ادامه داد: اینجاست که کشورهای اسلامی می‌توانند پا روی گلوی رژیم صهیونیستی بگذارند و همچنانکه این رژیم به راحتی جریان انرژی  و سوخت را بر مردم غزه قطع کرده است، ما نیز اجازه ندهیم از سرزمین های اسلامی حتی یک قطره انرژی به سمت اسراییل رود.

این کارشناس مسائل منطقه با تاکید بر اینکه جهان اسلام باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود اظهار کرد: باید دنیای اسلام بدون لکنت و با صراحت و شجاعت بر قطع فوری بمباران و پایان جنایات اسراییل در غزه تاکید کند.

حقیقت پور گفت: دوران زورگویی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و آنچه امروز در سرزمین های اشغالی رخ می دهد تجلی بخش کوچکی از قدرت انباشته جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین اس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها