مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد:

برقراری بیمه پایه و تکمیلی برای بیش از چهار هزار ایثارگر ایلام

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

حادثه بمباران خونین روستای«ماربره» جزو حوادث نادر دفاع مقدس است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: حادثه بمباران خونین روستای«ماربره» جزو حوادث نادر دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۰۹

به گزارش جام جم آنلاین ؛ محمد رحیمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سالگرد «بمباران هوایی روستای ماربره» با صدور پیامی یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حمله هوایی ناجوانمردانه را گرامی داشت.

متن پیام محمد رحیمی در سالگرد شهادت این شهیدان گرانقدر به این شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

تقویم دفاع مقدس مملو از روز‌های تلخ و شیرینی است که با ایستادگی و پایمردی ایلامیان، برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است.

۱۹ اسفندماه هر سال یادآور حادثه تلخ بمباران خونین روستای ماربره در دامنه‌های کوهستان شنه چیر در نزدیکی‌های شهر ایلام است؛ حادثه‌ای تلخ و خونین که بی شک یکی از دردناک‌ترین جنایات جنگی حکومت صدام در جنگ هشت ساله علیه مردم ایران بود که ۵۸ نفر بی گناه به شهادت رسیدند.

به یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، تکلیفی ملی و شرعی است، تا یاد آن نیک سیرتان برای همیشه در اذهان و خاطره‌ها جاودان بماند.

اینجانب در آستانه فرارسیدن سالروز حمله هوایی رژیم بعث عراق به روستای ماربره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به روح پاک شهدای گلگون کفن به ویژه شهدای بمباران هوایی ماربره، ادای احترام نموده و از بارگاه خداوند متعال همنشینی با اولیا الهی را برای آنان مسئلت دارم.

"لازم بذکر است در  ۱۹ اسفند سال ۶۳ در یکی از تلخ‌ترین حوادث دوران دفاع مقدس در استان ایلام با  حملات هواپیما‌های عراقی تعداد 55 نفر از ساکنان روستای ماربره  به شهادت رسیدند "

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها