مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۲۴‌هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۲۶
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، محمدرضا باقری در نشست خبری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان اظهار کرد: ۱۵ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری تا پایان دهه فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: سه طرح صنعتی مربوط به هر یک از شهرک‌های صنعتی سمنان، شاهرود و مهدیشهر، ۲ طرح مربوط به هریک از شهرهای گرمسار و ایوانکی و یک طرح مربوط به دامغان و شهمیرزاد است.

باقری تصریح کرد: آزادسازی ۵۴ هکتار از اراضی راکد و فسخ قراردادها در جلسات داوری در قالب ۶۶ پرونده و فسخ قرارداد ۸۷ هکتار در قالب۲۰۸ فقره قرارداد از جمله عملکرد واحد حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم تا کنون است.

به گفته این مسوول احیای ۷۳ واحد صنعتی راکد با اشتغال مجوز ۱۴۵۳ نفر، رفع ۱۴ نیاز فناورانه، پایش ۱۶۹ واحد صنعتی زیرظرفیت و شناسایی ۲۸ واحد صنعتی مستعد دانش‌بنیان و دانش‌بنیان شدن ۱۶ واحد صنعتی از جمله دستاوردهای شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دولت سیزدهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: کمبود آب مهم‌ترین دغدغه در شهرک‌های صنعتی این استان است که رفع این مشکل با اهتمام در دست پیگیری است.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است و این شرکت ١۵ طرح توسعه یا ایجاد شهرک‌های صنعتی در نقاط مختلف استان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها