معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت:

استان سمنان پیشتاز در حوزه دانش بنیان

سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در استان سمنان گفت: علم مدیریت در واقع پاسخگویی به مصارف با وجود منابع محدود بوده که محصولات رونمایی شده توسط شرکت های دانش بنیان در این آیین نمونه بارز این مهم است.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۲۳
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، محسن منصوری سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در استان سمنان گفت: علم مدیریت در واقع پاسخگویی به مصارف با وجود منابع محدود بوده که محصولات رونمایی شده توسط شرکت های دانش بنیان در این آیین نمونه بارز این مهم است.

وی افزود: خدا را شاکریم که با حضور شرکت های دانش بنیان، خدماتی، صنعتی و تمامی کسانی که دستی بر علم و اقتصاد دارند، شاهد شکوفایی این حوزه در کشور هستیم.

منصوری خاطرنشان کرد: استان سمنان در مسیر پیشرفت و توجه به علم و شرکت های دانش بنیان جزو استان های پیشتاز در کشور است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: دانش بنیان به معنای واقعی کلمه اتکا به جوانان و ظرفیت های داخلی، توانمندی نخبگان و نبوغ ملی در حل و فصل مسائل و مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: در تمامی زنجیره های تولید، ارزش و عرضه، هریک وظیفه جداگانه و نقشی تاثیر گذار دارند که ما هم به عنوان دولت از خانواده تولید و صنعت، جریان دانشگاهی و تولید علم و دانش بنیان به بهترین شکل حمایت خواهیم کرد.

منصوری اظهار کرد: به لطف خداوند و توانمندی نخبگان کشور، امروز در این حوزه پیشرفت بسیاری داشتیم و در ادامه نیز مسیر رشد کشور را پر شتاب تر از قبل دنبال می‌کنیم.

مدیر اجرایی رئیس جمهور گفت: در حوزه توجه به صنعتگران و تولیدکنندگان، رئیس جمهور به صورت ویژه توجه خاصی داشته و ساعت ها جلسات پیگیری و رفع مشکلات برای این گروه با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها