۱- مرورگر کروم در نسخه دسکتاپ خود پنل کناری جست‌وجوی گوگل(Google Search side)را برای نتایج ثابت اضافه می‌کند.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۴۹
نویسنده ضمیمه کیلیک

پنل جست‌وجوی جدید به نسخه دسکتاپ کروم اضافه شد

این ویژگی در حال حاضر نسخه دسکتاپ کروم این پنل جانبی را که به شما دسترسی بی‌وقفه به نتایج جست‌وجوی گوگل می‌دهد، را به صورت گسترده عرضه می‌کند.  پنل جانبی کروم، که به افزونه‌های شخص ثالث دسترسی دارند، در حال حاضر حاوی لیست خواندنی‌ها، نشانک‌ها و سفرها، و همچنین سفارشی‌سازی است. با نسخه ۱۱۶ کروم، گوگل “Search” را به صورت گسترده‌تری معرفی می‌کند.

۲- وضعیت پیش‌فرض آن یک فیلد جست‌وجو با میانبر لنز را نشان می‌دهد، که به شما امکان می‌دهد تصویری را بکشید و آپلود کنید یا “یک قسمت از صفحه را انتخاب کنید”. بعد از وارد کردن سوال، رابط کاربری به طور اساسی شبیه به استفاده از جست‌وجوی گوگل در یک تلفن همراه است، اگرچه با یک میانبر می‌توانید صفحه نتایج را در یک‌تب جدید باز کنید.

۳- فهرست نتایج با هر کلیک قابل مشاهده خواهد بود و هر بار باز شدن در تب فعلی، تب کوچکتر می‌شود. (با باز کردن یک تب جدید، پنل جانبی به فهرست خواندنی‌های شما باز می‌گردد.) این بدان معنی است که شما می‌توانید نتایج را مرور کنید و اگر اطلاعاتی که به دنبال آن هستید در سایت فعلی موجود نباشد، به سرعت یک صفحه جدید را باز کنید. در همین حال، شما می‌توانید پنل جانبی را در کنار دکمه بستن پین کنید، به طوری که در سمت راست نوار آدرس یک میانبر “G” دریافت کنید که فورا فیلد جست‌وجو را باز می‌کند. در غیر اینصورت، ابتدا باید پنل جانبی را و سپس فهرست کشویی را باز کنید تا به قسمت جست‌وجو در پایین دسترسی پیدا کنید.

در نسخه ۱۱۶ کروم، که به تازگی منتشر شد، مشاهده می‌کنید که پنل جانبی جست‌وجوی گوگل کروم در حال ظهور گسترده‌تری است. در اندروید ۱۴، این بروزرسانی یک صفحه نمایش سیستمی بومی را معرفی می‌کند. به طور کلی، این رابط کاربری زمانی می‌تواند مفید باشد که شما در حال انجام جست‌وجوهای بسیاری هستید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها