غرب به بهانه‌های مختلف سعی دارد تا پرس‌تی‌وی که صدای مظلومان جهان است را خاموش کند. اخیرا نیز حمایت این شبکه از مردم فلسطین در زیر آتش صهیونیست‌ها را یهودستیزی تلقی کرده‌اند.
غرب به بهانه‌های مختلف سعی دارد تا پرس‌تی‌وی که صدای مظلومان جهان است را خاموش کند. اخیرا نیز حمایت این شبکه از مردم فلسطین در زیر آتش صهیونیست‌ها را یهودستیزی تلقی کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۱۲۳۸۱
نویسنده مهدی امیدی - کارشناس

چندی قبل، یکی از نمایندگان انگلیس، اندرو پرسی در قبال برنامه‌ هفتگی فلسطین غیرمحرمانه، مدعی شد این برنامه، علیه یهودیان نفرت پراکنی می‌کند. او همچنین به‌دلیل پوشش جنایت‌های اسرائیل در پرس تی وی، خواستار برخورد شدیدتر با بستر‌ شبکه‌های اجتماعی این کانال تلویزیونی شد. اخیرا دو سازمان غربی هم خواستار سرکوب گسترده‌تر پرس‌تی‌‌وی شده بودند؛ یکی از آنها «اتحادیه ضد افترا» (Anti-Defamation League) بود که سازمانی یهودی است و عمدتا در آمریکا در نقش لابی اسرائیل فعالیت دارد. مدتی قبل‌تر و آذر سال گذشته هم پرس‌تی‌وی از ماهواره یوتل‌ست حذف شد. شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی در کنار مسائل ایران، صدای رسای بی‌صدایان دنیاست و از مظلومیت مردم افغانستان، عراق، فلسطین، لبنان و تمام مردم مظلوم و ستمدیده جهان صحبت می‌کند. به همین دلیل هم بارها مورد هجمه رسانه‌های وابسته به استکبار و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب قرار گرفته است.
لذا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هیچ وجه تاب تحمل چنین رسانه‌ای را که مستقل‌ترین رسانه انگلیسی زبان دنیاست ندارد و با تمام توان در مقابل این شبکه می‌ایستد و تمام تلاشش این است که صدای این شبکه را خاموش نگه دارد اما زهی خیال باطل، چراکه شبکه پرس‌تی‌وی به همت و کوشش متخصصان متعهد و انقلابی همچنان سرپاست و به رسالت خود ادامه خواهد داد و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا باید بداند که هرگز نمی‌تواند جلوی پخش امواج این رسانه انقلابی را که در دل مردم آزادیخواه و مظلوم جهان نفوذ کرده است، بگیرد. پرس‌تی‌وی حالا فقط یک شبکه تلویزیونی صرف نیست بلکه پناهگاه و میعادگاهی برای حمایت از مظلومان و مردم آزادیخواه دنیاست و غرب به هر بهانه‌ای در پی آن است که این شبکه وجود نداشته باشد و مردم مظلوم و آزاده جهان از برنامه‌های آن محروم شوند. به هرحال حضور این شبکه موفق رسانه‌ملی را امروز در سطح اول رسانه‌های جهان باید به فال نیک گرفت و در واقع می‌طلبد که دولت و مجلس هم به‌طور قاطع و همه‌جانبه ازاین شبکه بین‌المللی انگلیسی زبان سازمان صداوسیما حمایت و پشتیبانی کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها