معرفی برخی از نرم افزار‌های کاربردی اپل ۲۰۲۳ را در ادامه بخوانید.
معرفی برخی از نرم افزار‌های کاربردی اپل ۲۰۲۳ را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۰۸۷۶۹

احراز هویت دوعاملی
Twilio Authy
امتیاز:‌ ۴٫۷
نوبتی هم که باشد، نوبت امنیت سایبری است. اگر به امنیت حساب‌های آنلاین خود اهمیت می‌دهید، برای دانلود و نصب نرم‌‌افزارAuthy درنگ نکنید. این نرم‌‌افزار یکی از بهترین نرم‌‌افزار‌های آیفون برای احراز هویت دوعاملی است که در واقع روشی است که در آن کاربر برای ورود به حساب آنلاین یا نرم‌‌افزار مدنظر، علاوه‌بر همان رمزعبور همیشگی، باید کدی را که در این نرم‌‌افزار تولید می‌شود، وارد کند. به اعتقاد بسیاری از کاربران، Authy نسبت به Google Authenticator از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است و امتیاز بالاتری دارد.

مدیریت فضای ابری
Total Files
امتیاز:‌ ۴٫۷
نرم‌‌افزار Total Files مدیریت فایل قدرتمندی برای آیفون است که از خوانش فایل PDF، فضای ذخیره‌سازی ابری، مخفی‌کردن فولدرها و قابلیت‌های بسیار دیگر بهره می‌برد. این نرم‌‌افزار از دراپ‌باکس، گوگل‌درایو، وان‌درایو و آیکلاود فایلز پشتیبانی می‌کند، به‌طوری‌که با دانلود این نرم‌‌افزار، به تمام محتویات این فضاهای ذخیره‌سازی دسترسی خواهید داشت و دیگر نیازی به دانلود جداگانه نرم‌‌افزار این پلتفرم‌ها نیست. تنها کافی است تمام اکانت‌های ابری خود را به نرم‌‌افزار Total Files متصل کرده و فایل‌های ذخیره شده در آنها را در آیفون خود دانلود و ذخیره کنید.

کیبورد
Swiftkey
امتیاز:‌ ۴٫۷
اگر از ظاهر یکنواخت و مینیمال کیبورد پیش‌فرض آیفون خود خسته شده‌اید و دنبال کیبورد جایگزین با بیشترین قابلیت شخصی‌سازی می‌گردید، حتما از کیبورد Swiftkey مایکروسافت لذت خواهید برد. این کیبورد به‌طور کامل از زبان فارسی و بسیاری از زبان‌های دیگر پشتیبانی می‌کند و قابلیت پیش‌بینی کلمات فارسی آن فوق‌العاده است. همچنین می‌توانید از چندیدن تم مختلف و رایگان برای کیبورد خود استفاده کنید که تجربه شما را از تایپ‌کردن در محیط آیفون دگرگون خواهد کرد. اضافه شدن چت‌بات بینگ هم به Swiftkey این نرم‌‌افزار از هر وقت دیگر جذاب‌تر کرده است.

اخبار فضایی
NASA
امتیاز:‌ ۴٫۸
ناسا تاکنون نرم‌‌افزار‌های متعددی برای آیفون توسعه‌ داده است، ازجمله NASA Television برای پوشش زنده رویداهای فضایی و NASA Space Weather برای آگاهی‌رسانی لحظه‌ای درباره آب‌وهوای فضایی؛ اما اکثر این اپ‌ها مدت‌ها است به‌روزرسانی نشده‌اند و گل‌سرسبدشان همین نرم‌‌افزار NASA است. اگر به اخبار، ماجراها، تصاویر و ویدئوهای مربوط به فضا و فعالیت‌های فضایی ناسا علاقه‌ دارید، این نرم‌‌افزار به کارتان می‌آید. سیستم اعلانات این نرم‌‌افزار همچنین شما را در جریان لحظه پرتاپ‌های مهم قرار خواهد داد.

تغییر آیکون
Themify
امتیاز:‌ ۴٫۶
اگر از ظاهر آیکون‌ها و ویجت‌ها خسته‌ شده‌اید و دنبال تغییر هستید، نرم‌‌افزار Themify مجموعه‌ای از ویجت‌ها، آیکون‌ها و والپیپرهای گوناگون را دراختیار شما قرار می‌دهد که به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند. اکثر تم‌ها پولی هستند، اما برای تنوع می‌توانید گزینه‌های رایگان را امتحان کنید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اپل چنین سطح دسترسی به نرم‌‌افزار‌های متفرقه را برای تغییر شکل آیکون‌ها نمی‌دهد و Themify این کار را با نصب پروفایل و اضافه‌کردن آیکون‌های جدید انجام می‌دهد که در نرم‌‌افزار مدنظر باز می‌شود.

عادت‌سازی
Not Boring Habits
امتیاز:‌ ۴٫۷
یکی از بهترین نرم‌‌افزار‌های آیفون برای ایجاد عادت‌های سالم، نرم‌‌افزار Not Boring Habits است که خود را به‌عنوان ردیاب بر پایه علم معرفی می‌کند. اکثر نرم‌‌افزار‌های این‌ چنینی برای ایجاد انگیزه در افراد سراغ روش‌هایی می‌روند که اگر یک روز کاربر فراموش کند آن عادت را انجام دهد، امتیاز جمع‌آوری شده‌شان از بین می‌رود. به‌گفته توسعه‌دهندگان این نرم‌‌افزار، برای این‌که رفتار جدید به عادت تبدیل شود، باید آن را ۶۰ بار تکرار کرد؛ اما مهم نیست این ۶۰ بار پشت سر هم اتفاق بیفتد. با Not Boring Habits یاد می‌گیرید که مقصد را فراموش کنید و از مسیر لذت ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها