همراه با سخت‌افزار جدید، اپل نرم‌افزار جدید خود را با نسخه‌های عمومی برای iOS، iPadOS، macOS و... نیز در دسترس قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۰۶۱
نویسنده ضمیمه کیلیک

نسخه بتای ششم iOS ۱۷ منتشر شد

امروز اپل آپدیت جدیدی را برای iOS ۱۷ منتشر کرده است و آخرین نسخه آن به صورت بتا ۶ برای توسعه‌دهندگان عرالبته هیچ چیز مانع از دانلود و نصب نسخه بتا نیست. نکته قابل توجه احتمال وجود اشکال در نسخه بتا است. قبل از شروع فرآیند، از دسترسی به Apple ID در تلفن خود و ثبت‌نام در برنامه توسعه‌دهنده اپل اطمینان حاصل کنید. بدون ثبت نام در این فرآیند، در حال حاضر نمی توان نسخه بتای توسعه دهنده را نصب کرد. اپل اکنون دسترسی به این برنامه را بازکرده و آن را برای همه رایگان کرده است.
پس از ثبت‌نام، با مراجعه به منوی General در تنظیمات آیفون، در قسمت Software Update و سپس به بخش Beta Updates بروید. پس از ورود به این منو، می‌توانید گزینه به‌روزرسانی را برای iOS ۱۷ Developer Beta تنظیم کنید. اگر مراحل را به درستی دنبال کرده باشید، می‌توانید به منوی به‌روزرسانی بازگردید و به‌روزرسانی را دانلود کنید. البته این مسیر برای همه مناسب نیست. به‌روزرسانی بتای عمومی را می‌توان با استفاده از همان روش بالا مشاهده کرد اما به‌جای انتخاب نسخه بتای توسعه‌دهنده، به جای آن نسخه iOS ۱۷ Public Beta را انتخاب کنید.
بتای عمومی معمولا  کمی پس از نسخه توسعه‌دهنده منتشر می‌شود اما مزیت آن رفع هرگونه مشکل عمده در بتای توسعه‌دهنده است. این روند همیشه به این صورت نیست، ولی این گزینه ایمن تر از نصب به‌روزرسانی توسعه‌دهنده است. با این اوصاف، می‌توان تا ماه آینده برای عرضه نسخه نهایی iOS ۱۷ به همراه آیفون‌های نسل بعدی منتظر ماند.

newsQrCode
برچسب ها: آیفون اپل ios

نیازمندی ها