معرفی هشت سایت هوش‌مصنوعی پرکاربرد را در ادامه بخوانید.
معرفی هشت سایت هوش‌مصنوعی پرکاربرد را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۴۰۷۹۰۸

beautiful.ai
/https://beautiful.ai
ارائه خود را با الهام گرفتن از نمونه‌های مختلف شروع کنید. این سایت هوش مصنوعی کار را آسان کرده است. الگوهای هوشمند به تیم شما طرحی برای ارائه کردن می‌دهد. موارد مدرنی که مشتریان دوست دارند. Beautiful.ai را با هزاران الگوی اسلاید هوشمند پر کرده است تا بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید، بنابراین شروع، پایان و تحت تاثیر قرار دادن آن در کمترین زمان آسان است.

tome.app
/https://tome.app
یک ابزار مبتنی بر ابر است که استفاده از آن را از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت قابل دسترسی می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از طریق لپ‌تاپ، تبلت یا حتی گوشی‌های هوشمند، روی ارائه‌های خود کار کنند. این سایت راهکارهای بسیار جالبی برای ارائه می‌دهد و شما می‌توانید انتخاب‌های مختلفی داشته باشید.

runwayml.com
/https://runwayml.com
همه چیزهایی که برای ساختن هر چیزی که می‌خواهید نیاز دارید . Runway نوع جدیدی از مجموعه خلاقانه است. یکی که در آن هوش مصنوعی یک همکار است و هر چیزی که بتوانید تصور کنید را می‌توان ایجاد کرد. مجموعه کامل بیش از ۳۰ابزار جادویی هوش مصنوعی در این وبسایت است که ایده‌پردازی، تولید محتوا را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

Adobe Firefly
https://adobe.com/sensei/generative-ai/firefly.html
با Firefly، خانواده‌ای از طرح‌های خلاقانه هوش مصنوعی به وجود می‌آیند و طیف بی‌نهایتی از خلاقیت‌ها را می‌توانید بسازید. با نسخه بتای اولین مدل Firefly، می‌توانید از زبان روزمره برای تولید محتوای جدید خارق العاده استفاده کنید. این برنامه پتانسیل انجام کارهای بسیار بیشتری را دارد.

soundraw
/https://soundraw.io
اگر آهنگساز هستید که هیچ، ولی اگر دسترسی به آهنگساز حرفه‌ای یا هزینه آن را ندارید، این هوش مصنوعی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با این هوش مصنوعی جست‌وجوی آهنگ مورد نیاز خود را متوقف کنید. آن را ایجاد کنید. موسیقی بدون کپی رایت را با این سایت بسازید و در هر سایتی بدون هیچ مشکلی قرار دهید.

animeai.app
/https://animeai.app
این هوش مصنوعی تصویر شخصی کارتونی از تصویر شما ایجاد می‌کند. با این سایت تصویر انیمه کامل خود را با هوش مصنوعی بسازید .بین سبک‌های One Piece، Naruto، Webtoon و موارد دیگر یکی را انتخاب کنید. هوش مصنوعی بر روی بیش از ۵۰۰هزار عکس انیمه آموزش دیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها