رهبر انصارالله یمن با اشاره به خدمات بی شمار رژیم سعودی و جریان وهابیت به صهیونیستها و آمریکا بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۳۵۲
رژیم سعودی در خدمت آمریکا و اسرائیل است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن با اشاره به توطئه های و نیرنگ های بی شمار صهیونیستها و تروریستها و حامیان تروریستها ضد امت اسلامی و چنگ انداختن بر آن برای پیشبرد سیاست های خود افزود: دشمنان امروز به دنبال تهی کردن مفهوم انسانیت هستند تا انسان افراطی شود و در راستای خواسته های آنها به راحتی در هر مکانی عمل کند.

وی تاکید کرد: افراطی ها به ابزاری برای تحقق سیاست های آمریکا در داخل امت اسلام تبدیل شده اند. آنها به داخل امت اسلامی نفوذ کرده اند.

رهبر انصارالله یمن افزود: رژیم سعوددی نقش مخربی در داخل امت اسلامی ایفا می کند و بازی شیطانی را زیر لوای آمریکا انجام می دهد. جریان وهابی تکفیری بر اساس افکار نادرست حرکت می کند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: رژیم سعودی و جریان وهابی بدترین و وقیح ترین وجهه و چهره را از اسلام و مسلمانان ارائه داده اند. مهم است که ما بیداری کافی در قبال حوادثی که امت با آن روبرو داشته باشیم.

وی بیان کرد: رژیم سعودی به برادری و وحدت اسلامی لطمه وارد کرده است . رژیم سعودی خدمت بزرگی به آمریکا و اسرائیل در داخل امت اسلامی انجام داده است.

الحوثی گفت: ما باید با محاصره اقتصادی اعمال شده از سوی دشمن مقابله کنیم. ما همه شالوده های ملت آزاد را دارا هستیم. آنچه در حال حاضر مهم است روی آوردن به واقعیت داخلی و حل بحران آن است.

رهبر انصارالله تاکید کرد: سعودی ها هویت عربی را در هر کشوری هدف قرار داده اند. امت قوی امت پیروز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها