در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم؛

عید همدلی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به حضور گسترده نیکوکاران و هموطنان در جشن نیکوکاری امسال اظهار داشت: با توجه به در خواست شهروندان تهرانی برخی از پایگاه‌های جشن نیکوکاری تا پایان سال برپا خواهند بود.
کد خبر: ۵۴۷۹۸۶
برپایی برخی از پایگاه‌های جشن نیکوکاری تا پایان سال

تبارک سبحانی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به اینکه جشنواره نیکوکاری در تهران از شانزدهم اسفند آغاز و تا هجدهم دارد، اظهار داشت: براساس برآوردهای اولیه میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی را داشته است.

وی تصریح کرد: جشنواره نیکوکاری امسال در مدارس، پایگاه‌های بسیج، پایگاه‌های کمیته امداد و در سطح شهر و در میعادگاه‌های نما‌زجمعه برگزار شده است.

سبحانی در پاسخ به این پرسش که کمک‌های جمع‌آوری شده در چه زمانی به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد گفت: بنا داریم پس از جمع‌آوری کمک‌ها در سطح شهر آنها را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم که براساس برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای هفته جاری این کار صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در ادامه در خصوص کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارس گفت: طبق توافقی که با وزارت آموزش و پرورش شده است کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مربیان و اولیا توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مراجعات و درخواست‌های مکرر شهروندان بنا داریم تعدادی از پایگاه‌های کمیته امداد جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری را تا پایان سال در سطح شهر برقرار کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها