تهیه کننده برنامه جوان ایرانی سلام در ۱۶۲ مطرح کرد:

مخاطبان وفادار رسالت عوامل «جوان ایرانی سلام» را سنگین کرده است

عوامل برنامه جوان ایرانی سلام رادیو جوان امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در واحد ۱۶۲ روابط عمومی سازمان صدا و سیما حاضر و پاسخگوی سئوالات متعدد مخاطبان و اهالی رسانه شدند. مجتبی حسنی، تهیه کننده برنامه در این نشست خبری ضمن قدردانی از تلفن‌های متعدد مخاطبان با ۱۶۲، تاکید کرد مخاطبان وفادار برنامه رسالت او و دیگر عوامل برنامه را سنگین‌تر کرده است. 
عوامل برنامه جوان ایرانی سلام رادیو جوان امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در واحد ۱۶۲ روابط عمومی سازمان صدا و سیما حاضر و پاسخگوی سئوالات متعدد مخاطبان و اهالی رسانه شدند. مجتبی حسنی، تهیه کننده برنامه در این نشست خبری ضمن قدردانی از تلفن‌های متعدد مخاطبان با ۱۶۲، تاکید کرد مخاطبان وفادار برنامه رسالت او و دیگر عوامل برنامه را سنگین‌تر کرده است. 
کد خبر: ۱۴۵۵۸۱۱

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، در نشست خبری برنامه "جوان ایرانی سلام"، مجتبی حسنی تهیه کننده، میثم کریمی کارشناس رویداد‌های خبر، مریم ابوالحسنی مستندساز، مهدی مفیدی گوینده، ایمان سلطان پور کارشناس ورزشی و عطیه عسگری سردبیرحضور داشتند. آن‌ها در ابتدا پاسخگوی سئوالات متعدد تلفنی مردم پیرامون این برنامه صبحگاهی شدند. در ادامه عوامل به سالن نشست نقد و بررسی رفتند که با حضور اهالی رسانه برگزار شده بود.

افزودن بخش‌های متنوع به خواست مردم

مجتبی حسنی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی «جوان ایرانی سلام» درباره حضورش در واحد ۱۶۲ سازمان صدا و سیما گفت: از اینکه یک ساعت بدون واسطه و بدون رودربایستی با مخاطبان وفادار برنامه صبحت کردم، خوشحالم. در این تماس‌ها توصیه‌هایی از مخاطبان دریافت کردیم که نشان از حسن توجه آنان به این برنامه دارد.

 وی به وجود مخاطبان فعال این برنامه بالید و ادامه داد: همکارانم در رادیو جوان به عشق مخاطبان فعال و وفادار خود به صورت عاشقانه و خالصانه سرکار حاضر می‌شوند. در این برنامه اطلاعات به روز را با چاشنی طنز به سمع شنوندگان می‌رسانیم و با شناختی که از مخاطبان به دست آورده‌ایم، می‌کوشیم تا آنان را درگیر کنیم و به تعاملی‌تر شدن برنامه نزدیک شویم.

تهیه‌کننده «جوان ایرانی سلام» به بخش‌های جدید برنامه اشاره کرد و گفت: چالش با مخاطب، رفیقم کجایی، ترفند‌های طلایی، خبر‌های ورزش بانوان و گردشگری از جمله بخش‌های جدید برنامه است.

وی در پایان بیان کرد: استقبال بسیار خوب مخاطبان از این برنامه وظیفه ما را سنگین کرده است. امیدواریم که در آینده بخش‌های بسیار متنوعی را به خواست مردم و مخاطبان به برنامه اضافه کنیم.

احترام به شنوندگان

مهدی مفیدی، گوینده «جوان ایرانی سلام» توضیح داد: از روز اول که وارد فضای رادیو شدم به توصیه پدر و مادرم وقت مردم را بیت‌المال و حق الناس شمرده‌ام و بر خود لازم دانسته‌ام به حقوق آنان احترام بگذارم؛ بنابراین خود را همراه با مخاطبان در آن سوی امواج تصور کنم. 

یک مجله صبحگاهی مفرح

عطیه عسگری، سردبیر برنامه «جوان ایرانی سلام» گفت: این برنامه جزو معدود برنامه‌هایی است که شنوندگانی همیشگی و مخاطبانی از اقشار مختلف همچون دانش‌آموز، مادر خانه‌دار، کارمند و ... دارد. ضمن اینکه تنوع رده سنی مخاطبان، کار تولید محتوا را سخت و درعین‌حال دلچسب کرده است. در مجموع سعی کرده ایم یک مجله صبحگاهی مفرح داشته باشیم.

موضوعات به روز

مریم ابوالحسنی، مستندساز گفت: اینکه در رادیو مفهوم را در قالب صدا انتقال دهیم سخت است، ولی در اتاق فکر برنامه موضوعات به روز را انتخاب می‌کنیم و کار را پیش می‌بریم.

همفکری با دوستان

میثم کریمی، کارشناس رویداد‌های روز «جوان ایرانی سلام» خود را خبرنگار دانست و افزود: در گام نخست خودم را خبرنگار می‌دانم و بر این اساس خبر را با هم‌افزایی و همفکری دوستان انتخاب و گزینش می‌کنیم. 

رصد بازی‌های ورزشی

ایمان سلطان‌پور، کارشناس ورزشی این برنامه گفت: وقتی پیام‌های ارسالی مخاطبان را می‌بینم بر خود لازم می‌دانم با دانش به‌روز ورزشی سر برنامه حاضر شوم و حتی بازی‌هایی را رصد می‌کنم که شاید به نظر خیلی‌ها بی‌ارزش باشد. 

در پایان این نشست با اهدای سپاس‌نامه از خدمات گروه تولید برنامه «جوان ایرانی سلام» قدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها