یزد- مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری۱۲۲ پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد .
کد خبر: ۱۴۵۵۵۵۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع اظهار داشت: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ پروژه مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.  

مدیر مخابرات منطقه یزد عنوان کرد : این طرح ها شامل تاسیس ، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تاسیس ، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS  می باشد.  

زارع در مورد اجرای پروژه های قابل بهره برداری در سطح استان افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تاسیس ، توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایتBTS ، نصب سوییچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

مدیر مخابرات منطقه یزد ایجاد بستر ارایه سرویس سرینو ، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح های هفته ارتباطات بیان کرد.

گفتنی است با این پروژه های مخابراتی و همراه اول تعداد  ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تا کنون در استان یزد با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها