مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای 200 کیلومتر خط انتقال برای آبرسانی به روستاهای استان در طرح "جهاد آبرسانی" خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۳۴۴۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر با اشاره به اینکه 304 میلیارد تومان اعتبار برای قرارداد اول طرح جهاد آبرسانی همدان تخصیص داده شده، اظهار داشت: احداث مخزن زمینی به تعداد 19 باب و 15200 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 200 کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول 120 کیلومتر، حفر چاه به تعداد 37 حلقه و 1 دهنه بهسازی چشمه و قنات و احداث 2 باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات انجام شده درراستای آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: قرارداد اول جهاد آبرسانی در همدان با هدف آبرسانی به 160 روستا در نظر گرفته شده و این قرارداد در حال حاضر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: این قرارداد از 5 اسفندماه 1400 آغاز شده و مدت آن ۳۰ ماه و اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه‌ها ۵۰۹ میلیارد تومان است که بیش از ۱۵۰ هزار نفر را در قالب ۴۵ هزار و ۲۰۰ خانوار، پوشش می‌دهد.

بختیاری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی به 70 روستای استان در طرح جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) به اتمام رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها