مدير پروژه شهرسازي الكترونيك معاونت شهرسازي و معماري شهرداري اصفهان خبر داد:

انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه گفت: با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي این فرماندهی، 2 سارق تحت تعقيب که سال قبل اقدام به سرقت بيش از 5 ميليارد تومان طلا از منزل يکي از شهروندان کرده بودند دستگير شدند .
کد خبر: ۱۴۵۳۰۰۶

 جام جم آنلاین اصفهان؛ سرهنگ هادی کيان مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس بیان داشت: سال گذشته در پي سرقت بيش از 5 ميليارد تومان طلا از منزل يکي از شهروندان در يکي از محلات شاهين شهر موضوع  شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: در نتيجه تحقيقات تخصصي کارآگاهان پليس آگاهي و جمع آوري سرنخ هاي موجود در کمتر از چند روز سارقان که 2 نفر از افراد سابقه دار شهرستان بودند شناسايي و مشخص شد متهمان پس از سرقت از اين شهرستان به مکاني نا معلوم متواري شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و ميمه تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي که در صدد دستگيري متهمان متواري بودند با اشراف اطلاعاتي خود از حضور دوباره سارقان در شاهين شهر و اختفاء آنها در يک پاتوق بزهکارانه در يکي از محلات اين شهر مطلع و صبح امروز پس از هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي هر 2 متهم را به همراه 5 فرد بزهکار ديگر دستگيرکردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدي پليس در برخورد با سارقان و مخلان امنيت عمومي تأکید و از شهروندان خواست با رعايت هشدار هاي انتظامي، فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها