مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:

از ظرفیت شهروندان استفاده می‌کنیم

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه با بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر است، همچنین این منطقه از ظرفیت ساکنان خود استفاده می‌کند.
کد خبر: ۱۴۵۲۹۸۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمد صیرفی‌نژاد در نخستین نشست هم‌اندیشی معتمدان و موثران محلات منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلف در طول خدمت‌رسانی خود تغییرات زیادی دارند و شهرداری نیز از این ماجرا مستثنی نیست.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری نهادی اجتماعی است که در زندگی شهروندان نقش‌آفرینی می‌کند، از این‌رو رضایت ذی‌نفعان و شهروندان را باید جلب و نیازهای آن‌ها را در ابعاد مختلف برطرف کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهرداری در یک مشارکت هم‌افزا و مدیریت شهر همگرا باید بستری برای شناسایی نیازها و ظرفیت‌های شهر ایجاد کند.

صیرفی‌نژاد گفت: شهرداری این منطقه با بیش از ۲۵۰ هزار جمعیت یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر است، همچنین این منطقه از ظرفیت ساکنان خود استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ مسجد و حسنیه، ۲۰۰ عالم، ۱۰ خیریه مؤثر و ۲۰ ورزشگاه در این منطقه وجود دارد، همچنین هنرمندان، خانواده شهدا و ورزشکاران از دیگر ظرفیت‌های با ارزش این منطقه هستند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این جلسه موجب می‌شود ظرفیت و توانمندی‌های مختلف در اقشار گوناگون را شناسایی کنیم و در یک بستر هم‌افزا اقداماتی در راستای رشد و پیشرفت منطقه انجام دهیم.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این مشارکت در حال حاضر در موضوعات فرهنگی انجام شده است، گفت: با این مشارکت شاهد آثار و پیامدهای خوبی بودیم.

وی افزود: شهرداری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارد و در کنار هم قرار دادن این ظرفیت‌ها موجب شد تا اتفاقات خوبی در سطح شهر رقم بخورد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از خرد و اندیشه معتمدان و موثران منطقه بی‌نیاز نیستیم و فرصتی را برای استفاده از این ظرفیت‌ها در نظر داریم.

صیرفی‌نژاد گفت: امیدواریم پس از شناسایی این ظرفیت‌ها بتوانیم مشارکت خوبی در راستای رشد و شکوفایی منطقه ایجاد کنیم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها