نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: عملیات وعده صادق یک تغییر در مبادلات بین المللی ایجاد کرد .
کد خبر: ۱۴۵۲۹۰۱

به گزارش جام جم آنلاین،خطیب نماز جمعه امروز زاهدان در جمع نمازگزاران گفت: هر کس به منافع ما تعرضی داشته باشد پاسخ کوبنده دریافت می کند.

 آیت‌الله مصطفی محامی تاکید کرد: وعده مقام معظم رهبری در خصوص پاسخ به اسرائیل به پشتوانه همین حاکمیت فرهنگ اسلام و انقلاب در میان مردم، روحیه بسیجی، بصیرت، و اسلام خواهی مردم و به پشتوانه آن نیروهای نظامی مقتدر است.
وی افزود: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی که از درون سرزمین‌های اشغالی شکل گرفت  عملیات وعده صادق از خارج این سرزمین ضربه سهمگین بر حیثیت، اعتبار و همینه اسرائیل وارد کرد و با آن همه تبلیغ برای گنبد آهنین و لایه‌های متعدد دفاعی.
وی ادامه داد: چندین کشور به کمک آن‌ها آمدند تا موشک‌ها را ردیابی کنند تا به اسرائیل نرسد اما باز هم حجم وسیعی از موشک‌ها به اهداف مورد نظر برخورد کرد و همینه اسرائیل و طرفداران آن را از بین برد و ضربه سهمگینی بود.
آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کردو حال یا باید سازمان‌های بین‌المللی به حق کشورهایی که خارج از چارچوب آن‌ها هستند رسیدگی کنند و یا اینکه خود کشورها به پا خیزند و از حق خود دفاع کنند.
 آیت الله محامی ادامه داد: راه جدید در برابر کشورها قرار داده و به همه نشان داد که اگر از این به بعد اسرائیل به منافع ما تعرضی داشته باشد بدون تعارف از مبدأ ایران به اسرائیل حمله خواهیم کرد.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این عملیات ابعاد مختلف دارد ابتدا اینکه نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است و این‌گونه نیست که نظام اسلامی دست بسته داشته باشد و اگر صبر و بردباری به خرج داده بر اساس تدبیر به حکمت بوده نه از سر عجز و ناتوانی و این عملیات نشان‌ دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در این هفته بارندگی‌های سیل آسایی داشتیم و درجنوب استان سیلاب ایجاد شد و باران نعمت الهی است اگر به درستی از آن استفاده نکنیم و تدابیر لازم را نداشته باشیم می‌تواند مشکلاتی را هم برای ما ایجاد می‌کند .
 وی تاکید کرد: از عنایت دولتمردان ورئیس جمهور که پیگیر بودند و وزیر کشور که در منطقه حضور یافتن  و نیز از  استاندار جهادی استان که در سیل قبل سال در منطقه مستقر و ستاد بحران و قرارگاه کمک به سیل زدگان را تشکیل دادند و در سیل جدید نیز در منطقه حضور دارند و از همه مردم و گروهای جهادی که پای کار کمک رسانی هستند تشکر می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها