رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از جانمایی احداث دو تصفیه‌خانه محلی در این کلان‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۲۵۷

به گزارش جام جم آنلاین،مسعود زارعی با تاکید بر لزوم تامین آب مورد نیاز باغات قصردشت از منابع پایدار عنوان کرد: احداث تصفیه خانه‌های محلی از راهبرد‌های کوتاه مدت و میان مدت مدیریت بهینه منابع آبی به شمار آمده و شهرداری شیراز بنا بر عهد خود با شهروندان و میراث گرانبهای محیط زیست شهری، همزمان با تکمیل پروژه حاضر، جانمایی برای احداث دو تصفیه خانه محلی دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: معاونت محیط زیست و خدمات شهری با همکاری و هماهنگی معاونت فنی عمرانی و سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس پیگیری گام به گام برنامه زمان بندی پروژه را دنبال نماید.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز برنامه ریزی‌های علمی و فنی برای استفاده بهینه از پساب خروجی تصفیه خانه آتی الاحداث را بخش مهمی از پروژه دانست و افزود: شهرداری شیراز طراحی و اجرای شبکه توزیع و انتقال پساب خروجی استفاده از پساب تصفیه شده را بر عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها