آیا رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؟
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

آیا رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؟

در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

توقیف کشتی اسرائیلی مقدمه تنبیه رژیم صهیونیستی

یک کارشناس جهان عرب با اشاره به اینکه توقیف کشتی اسرائیلی از سوی جمهوری اسلامی ایران مقدمه‌ای برای اقدامات و تنبیه‌های بعدی رژیم صهیونیستی است، گفت: توقیف کشتی اسرائیلی برای جامعه جهانی این پیام را دارد که اقدامات تنبیهی در آینده دردناک و پشیمان کننده خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۵۱۹۲۷

توقیف کشتی اسرائیلی مقدمه تنبیه رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حسن هانی‌زاده درباره پیام‌های توقیف کشتی صهیونیستی توسط ایران در تنگه هرمز برای رژیم صهیونیستی افزود: توقیف کشتی اسرائیلی یکی از اقدامات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی است که در پاسخ به عملیات تروریستی در دمشق انجام شده است.

وی با اشاره به اطلاعات دقیق نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی دریایی کشورمان از نحوه عبور کشتی‌های غربی در تنگه هرمز اطلاعات خوبی دارد و به این شکل در چارچوب قوانین بین المللی کشتی اسرائیلی را که برای فریب از پرچم کشور پرتغال استفاده می‌کرد، توقیف کرد.

هانی زاده تاکید کرد: کشتی توقیف شده حامل اسلحه و کالا‌های استراتژیک است که در کشتار مردم غزه نقش زیادی دارد.

این کارشناس جهان عرب عنوان کرد: پس از عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران که سبب شهادت مستشاران ایرانی شد ایران از هر گونه ابزاری برای تنبیه رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند.

وی یادآور شد: به این ترتیب کشتی‌های اسرائیلی دیگر نمی‌توانند به سادگی از خلیج فارس و تنگه هرمز عبور کنند.

هانی زاده با اشاره به اینکه توقیف کشتی اسرائیلی یکی از اقدامات تنبیهی ایران است، بیان کرد: با این حال اقدام نظامی نیز در آینده از سوی ایران انجام خواهد شد.

این کارشناس جهان عرب ادامه داد: به عبارت دیگر توقیف کشتی اسرائیلی نخستین اشاره و پیام کوبنده ایران به جامعه جهانی است که ایران همه کشتی‌های حامل کالا برای رژیم صهیونیستی را در تنگه هرمز توقیف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام مقدمه‌ای برای اقدامات و تنبیه‌های بعدی رژیم صهیونیستی است، توضیح داد: این اقدام برای جامعه جهانی این پیام را دارد که اقدامات تنبیهی در آینده دردناک و پشیمان کننده خواهد بود.

هانی زاده یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های عید سعید فطر با کلید واژه‌های اسرائیل باید تنبیه شود رمز عملیات را به نیرو‌های مسلح اعلام کردند

این کارشناس جهان عرب درباره اقدامات کشور‌های جهان عرب نیز عنوان کرد: کشور‌های منطقه باید به این درک برسند که جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مردم فلسطین هزینه‌های بسیار بالایی را تحمل کرده است.

وی ادامه داد: بنابراین سکوت کشور‌های عرب منطقه نسبت به کشتار مردم غزه باید به پایان برسد و همه کشور‌ها در کنار ایران علیه رژیم صهیونیستی بایستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها