قسام شاخه نظامی حماس با اشاره به خروج اشغالگران از خان یونس، علت آنرا مقاومت شدید مبارزان فلسطینی دانست.
کد خبر: ۱۴۵۱۳۷۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان‌ های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: اشغالگران وارد بیشتر مناطق غزه شدند و آنرا به طور کامل ویران کردند و مدعی شدند که موفق به نابودی گردان‌های حماس شده اند. در هر بار اشغالگران به مناطقی باز می‌گردند که نباید آنگونه که آن‌ها مدعی هستند مقاومت وجود داشته باشد، اما هر بار با مقاومت شدید مبارزان ما روبرو می‌شوند.

قسام با اشاره به ضربه‌های مهلک مبارزان به نظامیان صهیونیست گفت: دشمن صهیونیست مجبور شده قبل از تحقق اهدافش به عملیات‌های خود از جمله در منطقه الجوازات، بیمارستان شفا و خان یونس پایان دهد.

این در حالی است که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک ۵ موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور این باریکه خبر داد و گفت سامانه گنبد آهنین چند موشک را رهگیری کرده است.

منبع مذکور اشاره کرد که این موشک‌ها از خان یونس شلیک شده است که ساعاتی قبل نیرو‌های اشغالگر از آن عقب‌نشینی کردند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اشغالگران همه گذرگاه‌های غزه را بسته و اجازه ورود کمک‌ها را نمی‌دهند.

وی با اشاره به اعلام اشغالگران در خروج از خان یونس اعلام کرد: ما در نیات اشغالگران مبنی بر خروج از خان یونس تردید داریم. آنچه در میدان رخ می‌دهد خلاف انچه در رسانه‌های اشغالگران بیان می‌شود را ثابت می‌کند.

newsQrCode
برچسب ها: قسام حماس غزه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها