در طرح پویش حمایتی هلال رحمت، ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار لنده توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۳۰۶
به گزارش جام جم آنلاین،مدیرعامل هلال‌احمر استان گفت: در تداوم اجرای پویش حمایتی هلال رحمت، ۳۰۰ بسته معیشتی اهدایی خیرین به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های کم برخوردار در ۲۲ روستا از توابع لنده توزیع شد.
فلاحی دوست؛ با اشاره به تدوام توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ایام ماه رمضان، افزود: به مناسبت شب‌های قدر و با تأسی از سیره امیرالمومنین (ع) و به همت خیرینِ داوطلب، ۳۵۰بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی ادامه داد: بسته‌های توزیعی حاوی اقلام برنج، روغن، شکر، ماکارونی، چای خشک، کنسرو جات، رب گوجه فرنگی وحبوبات به ارزش مجموع ۳۵۰ میلیون تومان که بین خانواده‌های کم برخوردار این روستا‌ها توزیع شده است.
مدیرعامل هلال‌احمر استان با بیان اینکه اعتماد مردمی پشتوانه هلال‌احمر است، اضافه کرد: پویش هلال رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خیران می‌توانند بخشی از نیات خیر خود را از طریق هلال احمر به نیازمندان برسانند.
لازم به ذکر است که:این اقدام که موجبات رضایت و ارتباط مستقیم مردم و امدادگران هلال‌احمر را به دنبال داشت در تربیون نماز جمعه و توسط مسئولین شهرستانی و استانی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها