۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان در شهرستان فیروزکوه توزیع شد
کد خبر: ۱۴۴۹۶۱۴

به گرارش جام جم آنلاین تهران،۳۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان در شهرستان فیروزکوه با دستور دادستان و رئیس انجمن حمایت از زندانیاناین شهرستان توزیع شد

مظفری دادستان فیروزکوه با اشاره به توزیع بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان در این شهرستان بیان داشت : به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو در راستای حمایت از خانواده زندانیان و با تلاش‌های اعضای این انجمن در روز‌گذشته بسته حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش انجمن اهدا شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی توجه ویژه به حقوق زندانیان، خانواده آن‌ها و مراقبت بعد از خروج است.   

مظفری تصریح کرد: دادستانی شهرستان فیروزکوه در راستای پیگیری امورات عام المنفعه و ارائه خدمات مطلوب، برنامه‌های منسجمی برای انجمن حمایت از زندانیان تعریف کرده است.

وی ادامه داد: طی سال جاری نیز اقدامات مالی و مددکاری متعددی از قبیل مصاحبه حضوری و مشاوره قضایی و روانشناسی ، ایجاد اشتغال زندانیان پس از خروج ، توزیع حدود ۳۰۰ بسته‌ی حمایتی به خانواده زندانیان به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون تومان ، واریز وجوه نقدی به حساب سرپرستان خانواده به مناسبت شب یلدا و دیگر مناسبت ها ، پرداخت کمک هزینه تحصیلی ، بازدید میدانی از منزل مددجویان ، جلب رضایت چند شاکی که منجر به آزادی زندانیان گردید و… صورت پذیرفته است.

دادستان فیروزکوه بیان کرد: خانواده زندانیان در معرض آسیب هستند و در شرایط اقتصادی کشور لازم است که این خانواده‌ها بیشتر مورد حمایت قرار گیرند. فرد زندانی که در زندان تحمل حبس می‌کند، بسیاری از دغدغه‌های معیشتی را ندارد اما خانواده او نیازمند حمایت و رفع دغدغه‌های معیشتی است.

مظفری خاطر نشان کرد:کمک به خانواده زندانیان فقط مادی نیست و یکی از مشکلات ما این بوده که تا کنون رویکرد کمک نقدی را در نظر داشتیم در حالی که بسیاری از خانواده‌ها در کنار مشکلات مالی موضوع اشتغال، توانمندسازی، مشاوره و اعتیاد دارند که باید بیشترمورد توجه قرار گیرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها