کارشناس مسائل منطقه گفت: امسال مسئله فلسطین و غزه به موضوعی جهانی تبدیل شده است و دنیا نهایت ددمنشی و جنایات اسرائیل را باور کرده است.
کد خبر: ۱۴۵۰۹۴۵

جعفر قنادباشی در گفتگو با جام جم آنلاین گفت: اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال را از دو جهت می توان مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: امسال افرادی که در سراسر جهان  تا کنون نهایت ددمنشی و جنایات اسراییل را باور نمی کردند موضوعی که جمهوری اسلامی حدود ۴۵ سال به آن اشاره داشت؛ دیگر این موضوع را باور کرده اند و  ماهیت اسراییل برای همگان روشن شده است.

قنادباشی با بیان اینکه چشم جهان به جمهوری اسلامی است و کشورمان پیشقراول این حرکت انسانی یعنی ( روز قدس ) است گفت؛ امروز دیگر اغلب پایتخت کشورها، دانشگاهها،فرهیختگان و ...موضوع مخالفت با رژیم صهیونیستی را نشانه انسانیت می دانند.

این کارشناس مسائل منطقه خاطر نشان کرد: در طول بیش از شش ماه گذشته شاهد همراهی عظیم انسان های عدالتخواه در همبستگی با مردم فلسطین و ابراز تنفر از رژیم کودکش صهیونیستی بودیم.

وی تاکید کرد: در روز جهانی قدس امسال بیش از هر زمان دیگری شاهد ابراز  انزجار از از رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین خواهیم بود.

قنادباشی با اشاره به گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان فلسطینی تصریح کرد: امسال مسأله فلسطین و غزه به موضوعی جهانی تبدیل شده است.

این کارشناس مسائل منطقه گفت: امسال روز قدس یک روز مهمی برای همه دنیا است چرا که جهانیان شاهد ۶ ماه جنایت و نسل‌کشی رژیم غاصبی هستند که سرزمین ملتی را غصب کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها