مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه؛

بازدید ۲ میلیون گردشگر نوروزی از جاذبه‌های کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در حدود ۵۰ نقطه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۷۶۱

جام جم آنلاین؛حجت الاسلام مهدی عبدی، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه(۱۷ فروردین) مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی مسیر راهیپمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه را حدفاصل بین میدان انقلاب اسلامی(شهرداری سابق) تا مسجد جامع اعلام کرد و افزود: سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرستان‌ها، بخش ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ استان، افزود: پیش‌بینی می‌شود راهپیمایی روز جهانی قدس در حدود ۵۰ نقطه در سطح استان برگزار شود.

وی در ادامه با دعوت از عموم مردم انقلابی کرمانشاه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ابراز امیدواری کرد امسال شاهد حضور گسترده مردم استان کرمانشاه به همراه سایر هموطنانمان در راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم.

عبدی تاکید کرد: امسال با توجه به جنایت‌های اسرائیل در غزه و همچنین حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه، می طلبد حضور پرشورتری در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته و انزجارمان را از اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها