شهردارگرگان به ‌همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری، با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 شهردارگرگان به ‌همراه رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری، با نماینده ولی فقیه در گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۷۶
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این دیدار که حجت‌الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان نیز حضور داشت، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و محرومیت‌زدایی ارائه کرد. همچنین شهردار گرگان با توجه به بودجه دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سالجاری، برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را با رویکرد محله‌محوری، رفع محرومیت، رونق صنعت ساخت و ساز و ... تشریح کرد. در ادامه نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز با تشکر از اقدامات فرهنگی و مذهبی انجام شده در این شهر تاکید کرد: هرچند اقدامات خوبی در این حوزه‌ها با جلب مشارکت مردم انجام شده اما کافی نیست و می‌طلبد که مدیران شهری در کنار سایر بخش‌ها، توجه ویژه‌ای هم به امورات فرهنگی داشته باشند. آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به احادیث و روایات، به برخی ویژگی‌های یک شهر مطلوب اشاره کرد و گفت: مدیران شهری در همه امورات مرتبط با شهر سه اصل " نظم"، " نظافت" و " زیبایی" را مدنظر قرار دهند چراکه رعایت این اصول رضایت شهروندان را در پی خواهد داشت. گفتنی است " عیسی مهری" رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز برخی اقدامات مدیریت شهری در راستای محرومیت زدایی و همچنین پیش‌بینی برخی مشوق‌ها را در این زمینه، مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها