رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه

میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به کیفیت مطلوب میوه تنظیم بازاری عید ۱۴۰۳، گفت: عرضه ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب در ۸۸ مرکز عرضه در سطح استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۶۴

جام جم آنلاین؛ علی چاله‌چاله، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص تأمین میوه شب عید نیاز استان را ۱۲ هزار تُن میوه سب و پرتقال(۶ هزار تُن سیب و ۶ هزار تُن پرتقال) عنوان و اظهار کرد: چون بخشی از نیاز استان از طریق بخش خصوص، میادین، اتحادیه میوه و تره‌بار تهیه می‌شود، میزان میوه تنظیم بازار امسال ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب است.

 
وی با بیان اینکه نظارت در تأمین میوه شب عید در سطح کشور از طریق سازمان تعاون روستایی و وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌گیرد، افزود: میوه تنظیم بازار هم جزء اقلامی است که به صورت فاکتوری و براساس کیفیت باید در زمان عرضه به صورت عمده از طریق همکاران کنترل شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به کیفیت مطلوب میوه تنظیم بازاری عید ۱۴۰۳، گفت: از ۲۵ اسفندماه عرضه آن در ۸۸ مرکز عرضه در سطح استان آغاز شده است.
 
چاله‌چاله تصریح کرد: براساس دستورالعمل سازمان تعاون روستایی نماینده‌ای از استانداری، تعاون روستایی، تشکل پذیرنده تأمین میوه و جهاد کشاورزی از مشابه میوه خریداری شده در کف بازار کشف قیمت انجام داده و ۱۵ درصد زیر قیمت بازار نسبت به عرضه میوه تنظیم بازاری اقدام خواهد شد که با این اقدام صورت گرفته؛ قیمت مصوب سیب(قرمز و زرد) ۳۴ هزار تومان و پرتقال ۱۹ هزار تومان اعلام شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها