معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان ثبت شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان ثبت شد.
کد خبر: ۱۴۴۹۵۰۷

 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: ۳۷۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون ریال در هرمزگان ثبت شد.

عبدالرضا پیروی منش بیان داشت: از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۲۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و عرضه کالا در هرمزگان انجام گرفته است.

وی، با اشاره به تشکیل ۳۷۵ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی در استان بیان کرد: مجموع تخلفات در ۴۲۸ بند بوده که بیشتر این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت است که پرونده‌های جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی و درج نشدن قیمت، این تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه و موارد را گزارش دهند.

طبق اعلام سازمان صنعت، معدن تجارت هرمزگان، ۵۰ تیم بازرسی در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان به صورت میدانی با مشارکت دستگاه‌های نظارتی بر بازار بندرعباس نظارت دارند و تا پایان ماه مبارک رمضان در شیفت‌های صبح، بعد از ظهر و شب ادامه خواهدداشت.

از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۸۸ هزار بازرسی از بازار و واحدهای صنفی هرمزگان انجام شده که بیش از ۶ هزار پرونده تخلفاتی واحدهای صنفی با مبلغی افزون بر ۸۰ هزار میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها