یک روزنامه لبنانی نوشت جنبش حماس، حزب‌الله را در جریان جزئیات مذاکرات و حقایق میدانی گذاشته است.
کد خبر: ۱۴۴۹۲۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، منابعی در رهبری جنبش حماس در گفتگو با روزنامه لبنانی الجمهوریه اعلام کردند: مشورت با هم‌پیمانان در محور مقاومت یک مساله ضروری است چرا که همگی ما در یک درگیری در جبهه‌های مختلف هستیم. امکان ندارد که وارد مذاکراتی شویم یا توافقی را امضا کنیم بدون اینکه حزب‌الله را در جریان آن بگذاریم. ما درباره تمام تحولات میدانی یا سیاسی با حزب‌الله مشورت می‌کنیم و طبیعی است که بعد از دور مذاکراتی که اخیرا برگزار شد با حزب‌الله دیدار کنیم تا این حزب را در جریان جزئیات واقعیت نظامی و انسانی در نوار غزه بگذاریم.

این منابع اعلام کردند: جنبش حماس قدردان فداکاری‌های هم‌پیمانان در محور مقاومت است. برای همین مایل است درباره هرگونه تحولی با جنبش انصارالله یمن و دیگر گروه‌های مقاومت نیز گفتگو و مشورت کند. آتش‌بسی که اکنون مطرح شده صرفا فریب و حیله‌ای است که رژیم اشغالگر از طریق آن می‌خواهد اسرایش را آزاد کند تا بتواند بعد از آن با آزادی کامل حملاتش را از سر بگیرد.

سه شنبه هیئتی از حماس با دبیرکل حزب‌ الله لبنان دیدار و درباره تحولات غزه و کرانه باختری رایزنی کرد.

در دیدار «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌ الله لبنان و هیئتی از حماس به ریاست «خلیل الحیه»، درباره آخرین تحولات غزه و کرانه باختری رایزنی شد.

طرفین در این دیدار همچنین درباره روند مذاکرات غیرمسقیم با رژیم صهیونیستی درباره آتش‌ بس در غزه گفتگو کردند.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان نیز پایگاه‌های صهیونیستی را در مرز‌ها هدف قرار داده است. ارتش یمن نیز در حمایت از مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در محاصره دریایی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها