پانزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه (آب) ویژه مدارس ابتدایی به منظور فرهنگ سازی مصرف درست آب برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۵۹

جام جم آنلاین - خوزستان، محسن حاجی پور از برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره نخستین واژه آب ویژه مدارس ابتدایی به منظور فرهنگ سازی در مصرف آب خبر داد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا اهواز گفت:جشنواره نخستین واژه (آب) هر ساله به منظور آشنایی کودکان به موضوع اهمیت و آموزش راهکارهای صرفه جویی در آب، با محوریت شرکت های آب و فاضلاب در مدارس سرار کشور برگزار می گردد.

وی افزود:در این جشن غلامرضا رئیسی مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب اهواز نیز مواردی مانند سختی فرایند های تصفیه آب و رساندن آن به شهروندان و اهمیت صرف جویی را به دانش آموزان ارائه کرد.

حاجی پور ادامه داد:این جشنواره با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز در محل سالن اجتماعات طلائیه برگزار شد.

او بیان کرد:همچنین آقایان یاسین معتوکی و بهزاد جوام، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز و معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا اهواز نیز در این جشنواره حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی آبفا در پایان اظهار کرد:در این جشنواره ضمن ارائه مفاهیم و روشهای استفاده صحیح و بهینه از آب در قالب سرود، نمایش و مسابقه،به ٣٠٠ نفر از دانش آموزان و آموزگاران بسته های کمک آموزشی آموزشی چرخه آب و راهکارهای مصرف درست آب اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها