مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در استان هرمزگان از ۲۰ اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در استان هرمزگان از ۲۰ اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۲۱

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در استان هرمزگان از ۲۰ اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

محمد قویدل با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به دو روش حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود، گفت: فرهنگیان می‌توانند از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: ۳۴۵ مدرسه این استان در قالب ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس برای خدمات‌دهی به فرهنگیان و مسافران نوروزی تعیین شده است.

قویدل با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۶ هزار و ۹۴۰ نفر در قالب ۲۲ هزار خانوار از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان بهره‌مند شدند، افزود: با توجه به اینکه هرساله خیل عظیمی از هم میهنان عزیز استان هرمزگان را برای مسافرت نوروزی انتخاب می کنند تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین اندیشیده شده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها