اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر در پیامی از مردم شهیدپرور و فهیم این خطه برای حضور و مشارکت قوی در انتخابات یازدهم اسفندماه در لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب دعوت نمودند.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۱۶
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر در پیامی از مردم شهیدپرور و فهیم این خطه برای حضور و مشارکت قوی در انتخابات یازدهم اسفندماه در لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب دعوت نمودند.

متن پیام بدین شرح است: 


‏مردم همه در ‎انتخابات شركت كنند، ‎پرشور شركت كنند، ‎آگاهانه شركت كنند، ‎فكر كنند، ‎تحقيق كنند و آن كسي را كه مي‌خواهند انتخاب كنند...
«مقام معظم رهبری»

انتخابات به عنوان نشانه و سمبل بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصتی بی مثال را برای شهروندان و هموطنان عزیز فراهم کرده است تا در سمت و سوی تعیین سرنوشت خود قدم بردارند.

بی شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت قوی در انتخابات یازدهم اسفند کمک می‌کند تا نقشه های شوم دشمنان مانند همیشه در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی نقش بر آب شده و عظمت و قدرت نظام مقدس اسلامی افرایش پیدا نموده و بر عزت آن افزوده شود.

ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر مهدیشهر از مردم شهیدپرور و فهیم این خطه و آحاد مردم در جای جای ایران اسلامی دعوت می نماییم تا در لبیک به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت قوی، روز جمعه یازدهم اسفند ۱۴۰۲ با حضور در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری را در تاریخ این خطه و کشور با همدلی یکدیگر رقم بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها