در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم؛

عید همدلی

باهدف تامین ۲۰ هزار بسته حمایتی شب عید به دانش آموزان نیازمند

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش استان گلستان امضا شد

۱۰۰ هزار پاکت بین مدارس برخوردار استان گلستان درجشن نیکوکاری توزیع می شود.
۱۰۰ هزار پاکت بین مدارس برخوردار استان گلستان درجشن نیکوکاری توزیع می شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۷۷۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، عیسی بابایی، مدیر کل کمیته امداد استان گلستان ، عصر روز دوشنبه (۱۴۰۲/۱۲/۰۷) در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش گفت: بیش از ۴ دهه است که اقدامات خیرخواهانه را در قالب جشن نیکوکاری با همراهی آموزش و پرورش به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند استان در ایام پایانی سال انجام می‌دهیم و امسال نیز با شعار «عید همدلی» برای تامین ۲۰ هزار سری مایحتاج معیشتی وحمایتی شب عید با مساعدت مدارس سطح استان،  ادارات و نهادها، اصناف و بازاریان ، خیرین ومراکز نیکوکاری، هدفگذاری کرده ایم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان زیادی در این استان هستند که به خاطر مشکلات مالی خانواده هایشان روند تحصیل آنها به دشواری صورت می گیرد گفت: مشکلات برخی از این دانش آموزان توسط کمیته امداد ،برطرف شده و رفع مشکل برخی دیگر نیز نیازمند کمکهای مردم نیکوکار است.

بابایی استفاده از ظرفیت­های مشترک برای رفع مشکلات دانش آموزان نیازمندرا از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و گفت: جلوگیری از موازی کاری و مساعدت های تکراری و ارائه خدمات اثر بخش و توزیع عادلانه بویژه در مدارس کم برخوردار ومحروم استان از موارد دیگر این تفاهم نا مه است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار پاکت دربین دانش آموزان مدارس سطح استان اظهار کرد: درجشن نیکوکاری سال گذشته  بیش از ۶۰۶ میلیون تومان توسط مدارس جمع آوری وبه دانش آموزان بی بضاعت اهداء شد.

 کارهای خیرخواهانه در آموزش وپرورش اداری نیست بلکه دلی انجام می شود.

سید رضا نظری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان دراین جلسه گفت : از کمیته امداد سپاسگزارم که همواره آموزش و پرورش رابه سوی باقیات وصالحات رهنمون می سازد و آموزش و پرورش را در امر تعلیم وتربیت کمک می کند، من بارها گفته ام که امر تعلیم وتربیت ۴۲۰هزار دانش آموز استان به تنهایی میسر نبوده و همراهی سایر سازمانها بسیار موثر خواهد بود .

 وی ادامه داد: چند سالی است که راستای رفع مشکلات جامعه هدف بویژه دانش آموزان نیازمند ، همکاری های خوبی را با کمیته امداد انجام داده ایم که همه دلی بوده و این مهم جز با همدلی وائتلاف دستگاهها شکل نمی گیرد.

نظری با اشاره به وظیفه نظام تعلیم وتربیت درایجاد بستر لازم برای زمینه تحصیل تمامی دانش آموزان گفت: نگاه آموزش و پرورش به همه ی دانش آموزان ، نگاه والدین فرزندی است، لذا از همکاران محترم درسطح استان از همین امروز میخواهم تا با اقدام مشابه ونشست های مشترک ، اهتمام لازم را دستور کارخود قرارداده و مبادا دانش آموزی بدلیل نداشتن تمکن مالی ، غم واندوه درشب عید بردلش جاری باشد .

وی متذکرشد: اینکه می بینیم دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با بهترین رتبه های کنکور قبول می شوند مایه افتخار و سربلندی است .

گفتنی است:درپایان این مراسم ازمدیرکل، معاونین، روسای آموزش و پرورش شهرستانی و مدیران فعال در سطح استان تجلیل بعمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها