سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد:

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با جدیت پیگیری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اجرای دو خط لوله ۱۱۰ میلمتری پلی اتیلن آب سرچشمه به تصفیه خانه دربند منتقل و آب شرب ۱۲روستای بخش "هندمینی" شهرستان بدره که بعلت سیل تخریب شده بود وصل گردید
کد خبر: ۱۴۴۶۴۲۰

به گزارش جام جم آنلاین ؛ پرویز ناصری با اعلام این خبر افزود: بر اثر بارش شدید باران خط انتقال آب ۲۵۰ میلیمتری چشمه به تصفیه خانه آب دربند تخریب و آب ۱۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر قطع شد.

وی با تاکید بر اینکه بر اثر شدت سیل، راه دسترسی تصفیه خانه دربند بخش هندمینی نیز تخریب شده بود، ادامه داد: از همان ساعات اولیه پس از اتفاق، اکیپ عملیاتی و تیم‌های امدادی و واکنش سریع شرکت وارد عمل شدند.

مدیرعامل آبفای استان تصریح کرد: تیم‌های مذکور از طریق پیاده روی در مسیر کوهستانی به سرچشمه و محل تصفیه خانه آب رسیده و با اجرای دو خط لوله ۱۱۰ آب را به تصفیه خانه متصل نمودند.

ناصری از همکاری اداره راه و شهرسازی به دلیل باز نمودن راه دسترسی این تصفیه خانه تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین از تعمیر شکستگی در شهرک، ولی عصر بدره خبر داد و خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه این حادثه یک اتفاق معمولی بود، اما به دلیل بارش باران در چند روز گذشته و در حین اجرای عملیات ترمیم، این امر باعث تاخیر در اتمام عملیات شد که خوشبختانه با تلاش مجموعه همکاران زحمتکش امور آبفای بدره، این مشکل در ساعت ۲۱ امشب رفع و آب شرب شهرک دوباره وصل شد.

مدیرعامل آبفای استان در پایان ضمن تقدیر از سرپرست و همکاران امور آب و فاضلاب بدره، از صبوری مردم روستا‌های بخش هندمینی که در طول مدت قطع جریان آب، همراه و همکار آبفای استان بودند تشکر نمود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها