رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: از میان مؤلفه‌های انتخابات (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) مشارکت مهمترین مؤلفه است و ارزش واقعی انتخابات به حضور مردم در صحنه و مشارکت گسترده است.
کد خبر: ۱۴۴۶۱۰۶

جام جم آنلاین - خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان بیان کرد: با توجه به قانون جدید انتخابات این دوره برای تبلیغات نامزدها سالن‌ها و امکانات عمومی دستگاه‌ها در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و بر اساس اطلاعیه‌های مربوطه برنامه‌ریزی لازم برای این فرایند انجام شده است.

وی افزود: چهار مؤلفه انتخابات (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) بر یکدیگر تأثیرات متقابل دارند. از میان این چهار مؤلفه عنصر مشارکت مهمترین مؤلفه انتخابات است. ارزش واقعی انتخابات به حضور پرشور مردم در صحنه و مشارکت گسترده است.

افرازه شهاوند ادامه داد: همه احزاب و جریان‌های سیاسی قانونی و همه اقشار و اقوام در صحنه رقابت حضور دارند و در ایام انتخابات گروه‌های اصلاح طلب، اعتدالی، اصولگرا و… لیست نامزدهای مورد حمایت خود را منتشر خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: دستگاه‌های متولی و قانونی در کنار همه کسانی که جامعه مخاطبان دارند، مسئولیت تشویق مردم به حضور در انتخابات را دارند. در این راستا تهیه محتوای جذاب، مختصر و جامع برای تبیین خدمات صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در دستورکار روابط عمومی‌ها باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: مردم انتظارات به حقی از ما دارند که ممکن است بخشی از آن انجام نشده باشد که در این خصوص باید دلایل ذکر شود و وعده مشخص و صادقی برای آن مشخص شده و حد ممکن اقناع صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تلاش لازم برای جلب رضایت و اعتماد مردم توسط روابط عمومی‌ها از طریق انتشار عملکرد در فضای مجازی و رسانه‌ای و ایجاد بستر گفت‌وگوی مسئولان با مردم و رسانه‌ها برای تشویق افراد مردد به شرکت در انتخابات انجام شود.

وی با بیان اینکه انتخابات در سرنوشت همه ما چه کسانی که رأی می‌دهند و چه کسانی که رأی نمی‌دهند بی شک تأثیرگذار است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها زبان گویای مردم هستند و در انتخابات که در حال حاضر مهمترین موضوع کشور است، رسالت ویژه‌ای دارند.

امیر طرفیانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به لزوم اهتمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر کنگره ملی شهدا، بیان کرد: در این راستا روابط عمومی استانداری با همه روابط عمومی‌های دستگاه‌ها برای اعلام آمادگی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای برگزاری کنگره پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

طرفیانی عنوان کرد: با توجه حجم تولید اخبار، اهمیت اطلاع رسانی و دامنه انتشار اخبار انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها پای کار بیایند و اقدام به انتشار اخبار در کانال‌های خبری خود کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن رویداد مهم برگزاری کنگره شهدا، گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌ها باید بنر مربوط به کنگره را چاپ و در کنار در ادارات خود نصب کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات روابط عمومی‌ها باید برنامه‌ها و تمهیدات لازم را برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات انجام دهند و در این راستا مجموعه استانداری در کنار انها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها