دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه؛

دستگیری چند تبعه افغانی توزیع کننده مواد مخدر در کرمانشاه

جانشين فرمانده انتظامي استان کرمانشاه؛

بیش از ۵۰۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کرمانشاه توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ۵ روزه برخورد با وسایل نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش و خودروهایی که در وضعیت ظاهریشان تغییر ایجاد شده، گفت : در همین راستا ۵۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شدند.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۴۴

جام جم آنلاین؛ سردار “محمد رستمی” ، اظهار داشت: از مجموع ۵۴۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی، ۳۸۹ دستگاه خودرو و ۹۴ دستگاه موتورسیکلت بودند که به علت نداشتن پلاک توقیف شدند .

وی ادامه داد: همچنین ۱۴ دستگاه خودرو به دلیل مخدوش بودن پلاک توقیف و صاحبان آن ها به مراجع قضائی معرفی شدند و ۴۷ دستگاه وسیله نقلیه هم به دلیل تغییر در وضعیت ظاهری و فنی توسط پلیس توقیف شدند .

سردار رستمی همچنین به اعمال قانون های صورت گرفته توسط پلیس در خصوص خودروهای متخلف اشاره کرد و گفت: در این طرح ۵ روزه یک هزار و ۶۵۳ دستگاه وسیله نقلیه به دلیل خوانا نبودن پلاکشان و ۳ هزار و ۵۹۹ دستگاه خودرو نیز به دلیل دودی بودن غیرمجاز شیشه هایشان اعمال قانون شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این طرح همچنین ۱۰۹ دستگاه وسیله نقلیه دارای چراغ روشنایی غیرمجاز و ۲۲ دستگاه نیز به علت استفاده از چراغ گردان و آژیر غیرمجاز با اعمال قانون از سوی پلیس مواجه شدند .

وی با اشاره به اینکه طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با حضور حدود ۵۰۰ نفر از همکاران انتظامی در بخش های مختلف در قالب ۱۳۹ تیم خودرویی، ۲۱ تیم موتوری و ۷۳ تیم پیاده اجرا شد، از تلاش های ماموران پلیس قدردانی و تاکید کرد که چنین طرح هایی به تناوب در سطح استان کرمانشاه ادامه پیدا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها