مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:

اجرای گروه ارکستر یاسوج برای اولین بار

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۳۳
به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ سید محمد موسوی گفت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقای نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودرو‌ها در ساعات ممنوعه و خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح ۶۹ دستگاه خودرو، ۴۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تسریع کرد: ماموران در ادامه این طرح ۲۵ نفر به جرم سرقت، ۱۱۱ نفر معتاد، ۱۴ سارق، ۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر، ۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر، ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۳۱ نفر به جرم قاچاق کالا و ۱۶۴ نفر به جرم سایر جرایم دستگیر، ۱۵ قبضه سلاح و ۱۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها