معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:

فعالیت ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ برای دفع آب‌های سطحی اهواز

 معاون خدمات شهری اهواز با اشاره به اینکه گزارشی از آب‌گرفتگی حاد ارائه نشده است، گفت: در پی بارندگی اخیرشهرداری اهواز در حالت آماده‌باش قرار دارد و با ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ تلاش می‌کند تا هیچ‌گونه آبگرفتگی نداشته باشیم.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۱۹

جام جم آنلاین - خوزستان، علی شمسی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای بارندگی، شهرداری اهواز در حالت آماده‌باش قرار گرفت، با این حال نوع بارندگی امروز مناسب بوده و مشکل خاصی در خصوص آبگرفتگی معابر ایجاد نشده است.

وی افزود: این نوع بارندگی مشکل خاصی برای آبگرفتگی معابر ایجاد نمی‌کند و اگر در نقطه‌ای تجمع آب صورت گرفت، به سرعت با ورود تیم‌های شهرداری جمع آوری و تخیله‌ی آن انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام پمپ‌های شهرداری و آبفا در حالت آماده به کار هستند و کارکنان عملیاتی نیز در محل‌ها مختلف مستقر هستند و هر نیم ساعت یک بار چکاپ پمپ‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از آبگرفتی حاده در معابر شهر اهواز ارائه نشده است، اضافه کرد: شهروندان اهواز از هوای مطلوب ایجاد شده و بارندگی لذت می‌برند و با فعالیت ۵۰ دستگاه مکنده و ۳۵ پمپ در تلاش هستیم تا پس از بارندگی نیز شرایط مطلوبی برای شهرودان برقرار باشد و هیچ‌گونه آب گرفتگی نداشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها