‌سبحان پیدا شد اما بی‌جان

با گذشت ۲۸ روز از مفقود شدن‌ کودک پنج ساله اهل روستای نارمه استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در رودخانه خرسان، سرانجام پیکر بی‌جان او در اطراف آتشگاه لرستان پیدا شد و برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی انتقال یافت.
کد خبر: ۱۴۵۷۵۰۵
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دوم اردیبهشت ماه بودکه سبحان هنرمند، همراه دو دوست هم‌سن و سال خود بدون این‌که به خانواده‌های‌شان اطلاع دهند، برای بازی به کنار رودخانه خرسان در روستای نارمه رفتند. بعد از مدتی، دوستان سبحان متوجه نبود ناگهانی او شدند و به روستا برگشتند. پدر و مادر سبحان که نگران بودند از دوستانش سراغ او را گرفتند و آنها هم گفتند یک لحظه سرمان را برگرداندیم که دیدیم سبحان نیست و نمی‌دانیم کجاست.با انتشارخبر مفقودی سبحان،مردم محلی وامدادگران هلال‌احمر دواستان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری جست‌وجوها را آغاز کردند. با توجه به شناخت بومی‌ها از محل، غواصان و امدادگران نقاط موردنظر خانواده سبحان و اهالی را جست‌و‌جو کردند اما هیچ نشانی از سبحان نبود. روز بیست‌و‌هشتم جست‌وجو، ماهیگیری که برای صیدماهی به کنار رودخانه‌ای در آتشگاه لردگان رفته بود، متوجه پیکری شد که روی آب مانده بود.
عموی سبحان در گفت‌وگو با جام‌جم توضیح داد: «این ماهیگیر بعد از پیدا کردن پیکر موضوع را به امدادگران اطلاع داد و فرماندار نیز در تماس با ما اطلاع داد که پیکر سبحان پیدا شده است. به محل رفتیم و آن را مشاهده کردیم. ضربه زیاد خورده بود اما در مجموع سالم بود. بومیان آتشگاه پیکر را ۱۰ کیلومتری بالا آوردند و تحویل امدادگران دادند. مرگ فرزند غم‌انگیز است و پدر و مادر سبحان در این مدت رنج فراوانی را تحمل کردند. با این‌که برادرزاده‌ام از دست رفته است اما همین که پیکرش را پیدا کردیم، انگار برای ما زنده است و باعث تسلای دل دردمند پدر و مادرش می‌شود. در این مدت بسیاری از اقوام، محلی‌ها امدادگران برخی استان‌ها به یاری‌مان شتافتند که خدا را شکر نتیجه داد و پیکر برادرزاده‌ام پیدا شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها