مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مطرح کرد؛

حركت پایاپای بخش خصوصی به موازات بخش دولتی

شرکت کیمیا پترولیوم اکسون گفت: امسال اولین دوره حضور ما در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان بود، حضور کارفرماها و کارشناسان، مذاکرات، دعوت به همکاری و در واقع آینده مشترکی که می توان تعریف کرد عالی و فراتر از حد انتظار ما بود. همچنین نحوه کار، آرامش حاکم و همکاری های انجام شده از سوی مناطق نفتخیز جنوب خیلی خوب بود.
کد خبر: ۱۴۴۱۶۱۰

مهدی نصرالهی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار کرد: شرکت کیمیا پترولیوم اکسون سال 95 با هدف انجام پروژه های نفت و گاز، پتروشیمی و نیروگاهی تاسیس شد، تا سال 98 فعالیت شرکت به صورت بازرگانی بود که از این تاریخ علاوه بر فعالیت بازرگانی، کار تولیدی شرکت با هدف گسترش سبد کالایی موجود و تکمیل تجهیزات براساس تقاضاهای دریافتی، آغاز شد.

مدیر شرکت تولیدی بازرگانی کیمیا پترولیوم اکسون بیان کرد: این شرکت در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز نیز فعالیت دارد. تعداد نیروهای این بخش شرکت تا سال 1400 تعداد 15 نفر بوده و اکنون به قریب 50 نفر پرسنل رسمی رسیده که همگی بومی خوزستان هستند، جذب نیرو همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تامین و ساخت یکسری قطعات دکل و ساخت و وارد کردن یکسری قطعات درون چاهی بخشی از فعالیت های این شرکت است.

 مدیر شرکت تولیدی بازرگانی کیمیا پترولیوم اکسون با بیان اینکه امسال اولین دوره حضور ما در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان بوده است، تصریح کرد: حضور کارفرماها و کارشناسان، مذاکرات، دعوت به همکاری و در واقع آینده مشترکی که می توان تعریف کرد عالی و فراتر از حد انتظار ما بود. همچنین نحوه کار، آرامش حاکم و همکاری های انجام شده از سوی مناطق نفتخیز جنوب خیلی خوب بود.

نصرالهی ادامه داد: اقداماتی که شرکت ما در زمینه های ساخت، خدمت، تعمیرات و موارد دیگر توانایی انجام آن را دارد برای برخی از کارشناس هایی که از سوی مناطق نفتخیز جنوب با ما مذاکره داشتند جالب بود و به قول خودشان حتی برخی تک سورسی بودند که این سبب می شود تا با توجه به امکانات ما، فضای رقابتی ایجاد شود.

وی عنوان کرد: زمانی که کارشناس های سورسینگ و واحدهای متقاضی مناطق نفتخیز جنوب متوجه حضور ما در شهرک صنعتی 2 اهواز شدند، بسیار استقبال کردند.

مدیر شرکت تولیدی بازرگانی کیمیا پترولیوم اکسون ادامه داد: در این نمایشگاه، فضای کاری که تبدیل به سفارش گذاری شود مواردی وجود داشت که پس از صحبت های ابتدایی، به صورت غیررسمی برای ما ابلاغیه ارسال کرده و مقرر شد بعد از زمان نمایشگاه کارها انجام شود.

نصرالهی با بیان اینکه تنها فعالیت شرکت در حوزه حفاری با ملی حفاری نیست، تصریح کرد: با شرکت های مختلف همکار حفاری از جمله حفاری شمال و حفاری تدبیر در خصوص تامین و ساخت  قطعات دکلی، تاپ درایو، پمپ گل، قطعات الکترونیکی، مکانیکی و هیدرولیکی همراهی داشته ایم.

وی اظهارکرد: حدود 30 تا 45 درصد چاه های جداری را لوله های جداری تشکیل می دهد لذا یکی از اهداف بلند مدت شرکت ایجاد کارخانه ای در خوزستان برای تولید لوله های کیسینگ توربین بوده که بسیار پرمصرف هستند.

مدیر شرکت تولیدی بازرگانی کیمیا پترولیوم اکسون با اعلام اینکه در تامین قطعات دکل، تولید کننده و وارد کننده هستیم، عنوان کرد: قطعات وارداتی شرکت در سال بیش از 2 میلیون یورو صرفه اقتصادی برای کشور دارد، همچنین برای دکل های دریایی و خشکی کالا تولید می کنیم که موجب می شود مبلغ بالایی در کشور ذخیره شود و علاوه بر آن اشتغال زایی خوبی در کشور ایجاد می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها