مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

دانش آموزان نگران کارت ورود به جلسه امتحان خود نباشند

در گفت و گو با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مطرح شد؛

وزارت نفت برنده ماراتن حمایت از دانش‌آموز خوزستانی

حمایت از ۱۰ هزار دانش آموز خوزستانی از افتخاراتی است که با مهر تأیید مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در کارنامه وزارت نفت سیزدهم حک شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۰۶

جام جم آنلاین - خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از ارتقای تحصیلی ۱۰ هزار دانش‌آموز و پشتیبانی از برگزاری دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای ۵ هزار فرهنگی خوزستانی با حمایت وزارت نفت خبر داد.

وی گفت: با همکاری و همراهی وزارت نفت موفق شدیم به تعداد فرهنگیان نیز ۲ هزار نفر اضافه کنیم یعنی اگر چه در توافق نامه سه هزار نفر قید شده بود اما با حمایت های جانبی آن را به ۵ هزار نفر رساندیم.

مسعود حمیدی نژاد گفت: شرکت ملی نفت ایران در قالب تفاهم نامه آموزشی مُتعهد شده است که در ۳ بخش به اجرای برنامه های کیفیت بخشی در سطح مدارس استان کمک کند و این برنامه نیز با راهبری مجموعه تعلیم و تربیت استان و در قالب یک نقشه راه چند مرحله ای و با نظارت دقیق و مستمر اجرایی خواهد شد.

وی در تشریح موارد سه گانه این تفاهم نامه اظهار داشت: توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم در سطح استان، برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون‌های نهایی برای دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و توزیع بسته‌های آموزشی در بین دانش آموزان پایه‌ دوازدهم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله مواردی است که شرکت ملی نفت ایران در قالب این تفاهم نامه متعهد اجرا شده است.

حمیدی نژاد در ادامه گفت: در قالب این طرح بالغ بر ۱۰ هزار دانش آموز متوسطه دوم آموزش های تخصصی در راستای کسب آمادگی برای شرکت در آزمون های نهایی را دریافت خواهند کرد. همچنین بالغ بر ۵ هزار فرهنگی تحت پوشش برنامه‌ های ارتقای صلاحیت های حرفه ای قرار می گیرند‌.

به گفته ی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، وزارت نفت در سال گذشته نیز کمک شایانی به اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان انجام داد که شایسته تقدیر و تشکر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها